به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۳۰۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
روحانی منبری شناخته شده:‌
از همه مردم ایران و ایرانیان درخواست می کنم به داد مردم مظلوم سی سخت برسید و این مردمان سخت کوش را تنها نگذارید هرچند سپاه و بسیج و دستگاه های خدمات رسان تمام تلاش خود را بکار گرفته اند.

خبردنا:‌ حجت الاسلام مهدی دانشمند روحانی منبری شناخته شده در سی سخت به دیدار چادر به چادر از زلزله زدگان و خانواده شهدا پرداخت و افزود: مردم سی سخت را تنها نمی گذارم و صدای رسای مردم این دیار خواهم بود که مظلومیت آنان را به گوش ایرانیان داخل و خارج از کشور برسانم.

وی با تاکید بر اینکه از هر تریبونی برای نشان دادن مظلومیت مردم سی سخت و اوج خسارات وارده به این شهر استفاده می کنم، اظهارداشت: خانه های آسیب دیده در سی سخت از بیرون سالم ولی از داخل گویا انفجاری صورت گرفته و این مظلومیت مردم سی سخت است و تاکنون آن گونه که باید از سوی دولت به آنها رسیدگی نشده است.

دانشمند به مبلغ اختصاص یافته دولت به زلزله زدگان سی سخت هم اشاره و خاطرنشان کرد:‌در شرایط عادی ساخت هر خانه متری چهار تا پنج میلیون هزینه دارد در صورتی که مبلغ اختصاص داده شده توسط دولت به زلزله زدگان سی سختی بسیار ناچیز است.

روحانی منبری شناخته شده گفت: از همه مردم ایران و ایرانیان درخواست می کنم به داد مردم مظلوم سی سخت برسید و این مردمان سخت کوش را تنها نگذارید هرچند سپاه و بسیج و دستگاه های خدمات رسان تمام تلاش خود را بکار گرفته اند.

وی در ادامه سفر خود به دیدار خانم "سحر ضیایی" روزشکار بین المللی سی سخت که از زلزله زدگان و آسیب دیدگان است رفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: