به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۳۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
نماینده بویراحمد:‌
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد که مطالبات آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد باید پرداخت شود تا شاهد نارضایتی و برگزاری تجمعات چندباره آنان در اماکن مختلف نباشیم.

به گزارش خبردنا، مهدی روشنفکر در دیدار با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: میزان مطالبات آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد سه میلیارد تومان بوده که انتظار می‌رود شرکت مهندسی آب و فاضلاب برای برطرف کردن این مشکلات تدبیری کنند.

وی با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز برای تسریع در روند اجرایی برخی پروژه‌های آبی تعطیل و نیمه فعال بیان کرد: مجتمع آبرسانی لوداب 12 میلیارد تومان، مجتمع آبرسانی توتنده سه میلیارد تومان، زونبندی اصلاح شبکه آب شهر یاسوج 60 میلیارد تومان، شبکه جمع آوری فاضلاب جنوب شهر یاسوج(سر رود جنوبی) 150 میلیارد تومان و تکمیل تصفیه خانه اضطراری شهر یاسوج 15 میلیارد تومان نیاز دارد.

روشنفکر، خدمات شرکت آب و فاضلاب در 4 دهه اخیر را مطلوب ارزیابی و یادآورشد: تاخیر در تکمیل و بهره برداری از برخی پروژه‌های عمرانی با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده پذیرفتنی نیست.

حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتبارت خوبی را برای حوزه آب در سال 1400 به تصویب رسانده‌اند که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اختصاص 2 هزار میلیارد تومان در قالب بند 5 برای کمک به پروژه‌های آبرسانی در بودجه 1400، عنوان کرد: به پاس تلاش‌های نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در کمیسیون تلفیق به عنوان هدیه، این پیگیری‌های پروژه‌های آبرسانی را سال آینده با سرعت به مرحله تکمیل و بهره برداری می‌رسانیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: سال آینده پروژه‌های آبرسانی تعطیل و نیمه فعال سه شهرستان سردسیری کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: