به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۳۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
مدیرکل تعزیرات حکومتی:‌
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت خروج سیمان کارخانه‌های مارگون و یاسوج از استان خبرداد و اظهارداشت: در این استان هیچ مشکلی در باب کیفیت سیمان نداریم.

به گزارش خبردنا، براتعلی صالحی در نشست رسانه ای با بیان اینکه مدتی بود بازار سیمان در استان کهگیلویه و بویراحمد دچار کمبود، مشکل، نارضایتی مردم و نوسانات قیمت شده بود، اظهار داشت: بر اساس مصوبه‌ای که با حضور مسئولان استانی به تصویب رسید، خروج سیمان کارخانه‌های مارگون و یاسوج از استان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: متأسفانه تاکنون دستگاهی نبوده که در راستای دفاع از حقوق بیت المال پرونده‌ ای را برای ما ارسال کند. 

صالحی گفت: بیشترین پرونده‌های که ما با آن سر و کار داریم، مربوط به لوازم یدکی و تعمیرگاه‌های خودروها هستند.

تقاوت قیمت مرغ داخلی و بیرونی در استان شش هزار تومان است 

وی با بیان اینکه اجناس تقلبی به طور گسترده در بازار است، خاطرنشان کرد:‌ به طور مثال تسمه تی، پنج نوع مختلف در بازار داریم و این نیاز به کارشناس مجرب دارد که اصلی و تقلبی را تشخیص بدهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع قیمت مرغ هم اشاره و ادامه داد: تولید مرغ و مصرف آن در استان به هیچ وجه همخوانی ندارد.

صالحی گفت: قیمت مصوب مرغ تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد 20 هزار و 400 تومان می‌باشد و مرغی که خارج از استان می‌آید، 26 هزار و 400 تومان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: