به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۳۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
هواپیمای crj ۲۰۰ شرکت هواپیمایی “پارس ایر” برای نخستین بار در فرودگاه شهدای شهر یاسوج آزمایشی به زمین نشست.

به گزارش خبردنا، معاون فرودگاه یاسوج گفت: با تفاهم نامه‌ای که با سازمان هواپیمایی کشور منعقد شد یک فروند هواپیمای crj۲۰۰ شرکت هواپیمایی پارس ایر به صورت آزمایشی انجام شد که قرار شد در صورت موفقیت آمیز بودن پرواز و تایید خلبان برای مناسب بودن مسیر پرواز این هواپیما به ناوگان پروازی استان افزوده شد.

گودرزی افزود: افزایش تعداد پرواز‌ها و همینطور ایجاد خطوط پروازی جدید نیز در استان فراهم می‌شود.

وی گفت: با استقبال بیشتر مردم، مدیران و دستگاه‌های و سازمان‌های استان از پرواز‌های این فرودگاه خطوط پروازی مشهد مقدس، اهواز و کیش نیز ایجاد شود.

وی ادامه داد: فعالیت هفتگی پرواز‌های فرودگاه یاسوج، مرکز استان یک نیاز ضروری و داشتن پرواز‌های به روز حق مردم این استان است.

خلبان صفاییان جانشین معاون عملیاتی هواپیمای فارس با تایید مناسب بودن مسیر طی شده و آمادگی برای ادامه پرواز‌ها در فرودگاه یاسوج گفت:امروز هواپیمای پارس ایر این افتخار را داشت که برای کمک به زلزله زده‌های سی سخت ۵۰ بسته حمایتی به یاسوج انتقال دهد.

وی افزود: این هواپیما ساخت کانادا، ظرفیت ۵۰ نفر با موتور جت و سقف پروازی بالای ۴۱ هزار پا و سرعت ۸۵ صدم سرعت صوت می تواند پرواز کند که بسیار مناسب برای مناطق محروم است چرا که می تواند در بازه زمانی کوتاه لندینگ و تیک آف کند و بطور کامل تمام سرویس‌ها را در ابعاد کوچک‌تر انجام می دهد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
0
0
درود
افرین خداقوت
انشاالله که هر روز شاهد پیشرفت و توسعه فرودگاه یاسوج باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر: