به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۳۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
یک فعال فرهنگی در بویراحمد:
یک فعال فرهنگی در بویراحمد با بیان اینکه هرمسوولی در هرجایگاهی باید با فساد مبارزه کند، اظهارداشت: البته من معتقدم و براین باور دارم وقتی دستی به کارهای آلوده آغشته باشد تخم مرغ دزد شتر دزد می شود.

علی طاهری کیا در گفت و گو با خبردنا گفت: فردی که با آرای مردم به شورای شهر راه پیدا می کند باید بداند که اعتماد مردم به خود را جلب نموده و نباید دست های وی آلوده به فساد شود.

وی با تاکید براینکه دست های آلوده به فساد نمی تواند جلوی فساد، بی عدالتی ، تبعیض و رانت خواری در سیستم یا یک مجموعه را بگیرد، اظهارداشت: مسوولی که آغشته به رانت و فساد نشود بطورحتم سایر معاملات شبهه برانگیز را نیز از خود دور خواهد کرد.

این فعال اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دست های آغشته به فساد نمی تواند در برابر پیشنهاداتی نظیر رشوه و اختلاس نلرزد و این دست ها نمی تواند از حقوق بیت المال دفاع کند.

طاهری کیا، داشتن نیت پاک بدور از رانت خواهی و شجاعت در بیان با رعایت اصول اخلاق مداری را از ویژگی های یک مسوول موفق در هرجایگاهی عنوان کرد.

وی گفت: مسوولان باید مراقب باشند که تخم مرغ دزد و شتر دزد نشوند چراکه دزدی در هر شرایطی نتیجه ای جز خواری و خفت بدنبال نخواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: