به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۳۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران:
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از فاجعه بار بودن این شهرستان در روزهای آینده کرونایی خبرداد.

به گزارش خبردنا، آرین غلامیان در جلسه ستاد کرونا گچساران گفت: امروز وضعیت استان خوزستان وخیم شده و همان گونه که بار ها تذکر داده ایم، شهرستان ما در زمینه بیماری کرونا الگویی مشابه با خوزستان دارد و این موضوع به شدت ما را نگران کرده است.

وی افزود: هیچ گونه تمایلی به تعطیلی صنوف نداریم اما در صورتی که امروز اداره صمت بر اساس دستورالعمل کشوری همت به کنترل و محدودیت مشاغل سطح سه و چهار نداشته باشد در آینده نه چندان دور ممکن است مجبور به تعطیلی صنوف سطح ۲ و غالب بازار شویم.

مُدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران گفت: تاکنون قریب به ۱۵۰۰ تست و بیش از ۵۰۰ بازدید انجام گرفته که با تشکیل چند تیم سیار، کانون های خطر همچون فرودگاه، ترمینال، فروشگاه های بزرگ، پمپ بنزین و کمپ های پر تردد به طور روزانه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

غلامیان با تاکید بر ادامه طرح گشت های مشترک و افزایش تلاش برای بیماریابی و نمونه گیری در شهرستان گچساران از همه مردم خواست تا رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند چرا که شهرستان در آستانه وضعیت فاجعه باری قرار گرفته است.

به گزارش خبردنا، شهرستان گچساران از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود 130 کیلومتر فاصله دارد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: