به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۳۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳

خبردنا؛ خانواده جوان مقتول چرامی پس از دستگیری قاتل وی و ایجاد تحرکات انجام شده از سوی برخی افراد بیانیه ای صادر کرد. 

به گزارش"خبردنا"، متن این بیانیه که در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته است بدین شرح است؛

به نام خدا

من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق

زبان عاجز از گفتن و قلم ناتوان از نوشتن است در مقابل اقیانوس مهر و مرحمت بیکران شما خوبان که قلب مهربانتان را بر ما گشودید و باران لطفتان را بر شعله های اندوه جگرسوزمان جاری کردید . 

آنچه در این ایام بر ما گذشت قابل توصیف نیست ، دلها همه سوخت و کمرها همه خمید اما لطف پروردگار بزرگ و حضور صمیمی شما سروران ، دوستان و اقوام و همتباران گرامی از روز واقعه تا کنون گرمای امید را در کالبد خسته و رنجیده ی ما دمید. حقیقتا به خود می بالیم و خدای بزرگ را سپاسگزاریم که ما را از نعمت همدلی شما عزیزان متنعم کرد .

به حکم ادب و قدرشناسی ، بسیار سپاسگزاریم از حضور مردم نوعدوست شهرستان چرام و شهرستانهای همجوار ، طوایف مختلف، پرسنل فداکار نیروی انتظامی ، کادر زحمتکش اورژانس، درمانگاه چرام ، پرسنل بیمارستان امام خمینی ، شهرداری چرام ، دادستان محترم ، امام جمعه ی محترم و همه ی ارگانهایی که در جریان کار ، نهایت همکاری را با ما داشتند . همچنین از طائفه ی بزرگ و با فرهنگ آرندی به ویژه جوانان پاک و غیورمان که تاکنون برای حفظ امنیت و آرامش منطقه نجابت و خویشتنداری به خرج داده و تابع خواسته ی به حق ما و دیگر بزرگان بوده اند ، نهایت سپاس و امتنان را داریم . غیرت خالصانه ی جوانان عزیز ، که چشم و چراغ طائفه مان هستند را می ستاییم و همچنان همه ی اقوام اصیل و متمدن خود را به آرامش دعوت کرده و خواهان پیگیری همه ی ابعاد پرونده ی این جنایت فجیع از مراجع قانونی و برخورد شدید با عاملان و مسببین هستیم . 

لازم به ذکر است که خانواده ی ما با انجام هرگونه اقدام ناشایست ، تضییع حقوق دیگران و آسیب به اموال افراد بی گناه شدیدا مخالف است و در صورت بروز هر گونه جرم ، عواقب آن به عهده ی شخص خاطی خواهد بود .

در پایان امیدواریم روزی پاسخگوی مهر بیکران همه ی عزیزان باشیم و در مناسبات شادیتان جبران نمائیم . 

از طرف خانواده ی جاوید

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
1
0
والا جای تعجب داره
بیانیه میدن ولی علنا خودشون اقداماتی انجام میدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
تا أبد آدم نخواهيم شد
نام:
ایمیل:
* نظر: