به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۳۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛
وی گفت: برای پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی رعایت دستور المل‌های بهداشتی الزامی است.

خبردنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان این‌که روند افزایشی تعداد موارد بستری شده در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است، از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۴۵۴ نفر خبر داد.

به گزارش "خبردنا"، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۴۵۴ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار ۹۰ و ۸۹ ساله مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد که دارای بیماری زمینه‌ای نیز بودند جان خود را از دست دادند.

پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۱۷۰ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۵۰ نفر مبتلای قطعی و ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

یزدان پناه روند افزایشی تعداد موارد بستری شده در استان را نگران کننده دانست و اضافه کرد: متاسفانه با وجود این روند افزایشی تعداد مبتلایان در کهگیلویه و بویراحمد احتمال تغییر رنگ برخی شهرستان‌های استان به رنگ قرمز پیش بینی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد را تاکنون ۲۵ هزار ۳۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: برای پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی رعایت دستور المل‌های بهداشتی الزامی است.

یزدان پناه افزود: برخی شهروندان با عادی انگاری بیماری کرونا، بی توجهی به دستور العمل‌های بهداشتی و جدی نگرفتن مصوبات ستاد کرونا سلامت خود و دیگران و همچنین نیرو‌های درمان درگیر این بیماری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را به خطر می‌اندازند.
نام:
ایمیل:
* نظر: