به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۳۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
فرماندار دنا:‌
فرماندار دنا، میزان خسارت وارده به ابنیه و محورهای مواصلاتی این شهرستان در زلزله بیست نهم بهمن ماه امسال را ۱۵ میلیاردتومان عنوان کرد.

به گزارش  خبردنا، عبدالحمید پناهی در بازدید داریوش امانی قائم مقام وزیر راه و رئیس عالی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور از شهر زلزله زده سی سخت و برخی از ابنیه و محورهای مواصلاتی شهرستان دنا گفت: طی وقوع زلزله، ۱۵ میلیارد تومان خسارات به ابنیه ، راه های مواصلاتی و دیوار حائل در شهرستان دنا  وارد شد که با حضور رئیس عالی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور امید است این خسارات جبران شود.

به گزارش ایلنا، در پی وقوع زلزله ۵ و ۶ دهم ریشتری در چهارشنبه شب ۲۹ بهمن در سی سخت مرکز شهرستان دنا به سه هزار و ۷۰۰ واحد از منازل مسکونی خسارت وارد شد.

۸۰۰ واحد به علت خسارت ۶۰ تا ۱۰۰ درصد نیاز به بازسازی دارد و از مجموع ۳ هزار و ۷۰۰ واحد نیز ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری هستند.

از مجموع ۸۰۰ واحد بازسازی ۴۲۰ واحد شهری و ۳۸۰ واحد روستایی و  از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری هزار و ۵۰۰ واحد شهری و هزار و ۴۰۰ واحد روستایی است.

میزان خسارت زلزله به واحد‌های تعمیری بین ۲۰ تا ۴۰ درصد و بر اثر این زلزله به ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی خسارت معیتشی از جمله تخریب اسباب و وسایل منزل خسارت وارد شده است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: