به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۳۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
وی افزود: در پاسکاری اداره راه شهرسازی و راهداری، جاده طولیان تصادفات زیادی در آن رخ میدهد که نیازمند پیگیری است.

خبردنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه گفت: نامزدهای انتخابات شوراها که به همراه کارناوال به فرمانداری مراجعه کنند، خود کاندیدا جلوی درب فرمانداری بازداشت خواهد شد.

عبدالله سعادتیان روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه در جلسه شورای اداری در دهدشت یکی از وظایف دستگاه قضا را رسیدگی به جرائم انتخاباتی عنوان و اظهار کرد: در همین راستا دو شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در شهرستان تشکیل شد.

وی با توجه به لشکرکشی برخی نامزدها به سمت فرمانداری گفت: ایام کروناست و اگر کسی از کاندیدا کارناوال انتخاباتی همراه باشد جلو خود فرمانداری بازداشت خواهد شد.

سعادتیان با توجه به وعده‌های گاه و بی‌گاه مسئولان در خصوص جاده پاتاوه دهدشت گفت: خوب هست که با مردم روراست باشیم و اگر نمیدانیم پروژه کی تمام می شود به مردم دروغ نگوییم.

وی افزود: در پاسکاری اداره راه شهرسازی و راهداری، جاده طولیان تصادفات زیادی در آن رخ میدهد که نیازمند پیگیری است.

سعادتیان ضمن تشکر از رسانه ها گفت: اما برخی از رسانه‌ها صرفا بخاطر بالا بردن بازدید سایت خود اقدام به نشر اخبار جوسازی میکنند که انعکاس آن فقط وجهه استان را بد نشان می دهد.

به گزارش ایسنا، وی از دستگیری باند سرقت منازل خبر داد و گفت‌: مدیران در ایام تعطیلات نکات ایمنی را رعایت و دروبین‌های مداربسته اداره خود را فعال کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: