به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۳۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
معاون شورای سیاستگذازی ائمه جمعه کشور:
آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه وبویراحمد در سالن اجتماعات سپاه فتح استان برگزار شد.

به گزارش خبردنا، سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه گفت: به برکت جمهوری اسلامی در ۹۰۰ نقطه کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۴ نقطه دارای پایگاه معنوی نماز جمعه شده است.

اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رییسی به نمایندگی از ائمه جمعه استان در این آیین گفت:  شورای سیاستگذاری ائمهجمعه در دوران سخت با همراهی مدیران استانی ۱۰ مصلا در سطح استان ساخته که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی افتتاح می‌شوند.

معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری کشور هم در این آیین گفت: ۷۰ درصد حوزه‌های کشور را ائمه جمعه می‌سازند، بسیاری از پروژه های عمرانی را پیگیری می‌کنند، آب رسانی، برق رسانی، جاده سازی و ایجاد مسیر تردد برای روستاها از مجموعه کارهای پایگاه های ما است.

علی نوری افزود:‌ ۱۰۸ پایگاه در مناطق خیلی محروم و ۱۴۸ پایگاه در مناطق محروم و در مجموع حدود ۳۰۰ پایگاه در این مناطق داریم.

وی تاکیدکرد که شورای سیاستگذاری ائمه جمعه باید از هرگونه ورود به مسائل جناحی دوری کرده و در انتخابات ۱۴۰۰ پرشور شرکت نموده اما کار جناحی و حزبی ‌نکند.

در پایان این آیین، عبدالرحیم عبودی حایگزین صفدر پناهی در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

عبودی پیش از این امام جمعه شهرستان باشت در این استان بود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: