به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۴۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲
تیم هندبال نوجوانان فرازبام خائیز دهدشت قهرمانی رقابتهای هندبال باشگاههای کشور شد.

به گزارش خبردنا، تیم هندبال نوجوانان فراز بام خائیز دهدشت قهرمانی رقابتهای هندبال باشگاههای کشور شد.
در دیدار پایانی و فینال رقابتهای هندبال نوجوانان باشگاههای کشور امروز جمعه 22 اسفندماه تیم های هندبال فراز بام خائیز دهدشت و پیشگامان سولدوز نقده به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مجید پارسایی در تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت با نتیجه 25 بر 16 حریف خود را شکست داد و عنوان قهرمانی این رقابتها را کسب کرد.

مسابقات قهرمانی نوجوانان باشگاههای کشور که از تاریخ 16 اسفندماه 1399 با حضور ۱۸ تیم در ۴ گروه در اصفهان آغاز شده و امروز با قهرمانی تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت به پایان رسید.

باشگاه فرهنگی، ورزشی هندبال فرازبام خائیز دهدشت قهرمانی خردسالان کشور در سال ۹۸ و قهرمانی نونهالان باشگاههای کشور در سال ۹۸ و قهرمانی جوانان باشگاههای کشور در سال ۹۹ را در کارنامه دارد .
این قهرمانی رو به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد، جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد و کادر تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت تبریک عرض می نماییم.

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان به مناسبت قهرمانی فرازبام خائیز دهدشت
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی قهرمانی تیم هندبال نوجوانان خائیز دهدشت در رقابتهای قهرمانی کشور را تبریک گفت.

سیدمحمدتقی علوی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قهرمانی غرور آفرین تیم هندبال نوجوانان فراز بام خائیز دهدشت در رقابت های قهرمانی کشور که به راستی لایق این عزیزان بود را به مردم ورزش دوست استان و شهرستان کهگیلویه و هوادران این تیم تبریک میگویم.
امروز نوجوانان عزیز شهرستان کهگیلویه و باشگاه فراز بام خائیز دهدشت معجزه یکدلی و یکصدایی را مجددا به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که رمز موفقیت دست در دست یکدیگر دادن است و فارغ از تمام گرایشات، هدف سربلندی ورزش استان است.

سلام و درود بر نوجوانان غیور استان که نشان داده اند توانمندی بسیار بالای دارند و نوجوانان ما به لطف پروردگار متعال و دعای خیر پدران و مادران سربلند خواهند بود.
قهرمانی افتخار آفرین تیم هندبال نوجوانان خائیز دهدشت در رقابتهای قهرمانی کشور موجب شادی و غرور اینجانب ،کارکنان ،معاونین و جامعه بزرگ ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد شد.
این پیروزی بزرگ و میمون را به دکتر کلانتری استاندار محترم استان ،نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی،جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان،خانواده محترم تیم هندبال نوجوانان خائیز دهدشت خصوصا مجید پارسایی مدیر محترم باشگاه فراز بام خائیز دهدشت، مربیان زحمتکش و پرتلاش این تیم ،رئیس و اعضای هیات هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد و کادر فنی تیم نوجوانان هندبال خائیز دهدشت و کلیه عزیزان و مسئولین استانی و شهرستانی که ازاین قهرمانان ارزنده را حمایت کردند، تبریک و تهنیت عرض نموده، به امید موفقیت برای این عزیزان در تمام مراحل زندگی و کسب سکوهای قهرمانی آسیایی وجهانی ،سربلندی روز افزون جوانان باغیرت استان کهگیلویه وبویراحمد را در همه عرصه‌ها از خداوند منان خواهان و خواستارم.

پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در پیامی قهرمانی تیم هندبال نوجوانان خائیز دهدشت را تبریک گفت.

به گزارش خبردنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با تبریک عید سعید مبعث، کسب مقام قهرمانی تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت در مسابقات قهرمانی نوجوانان باشگاههای کشور که با حضور ۱۸ تیم قدرتمند و صاحب نام برگزار شد، و با هفت پیروزی پیاپی و بدون شکست قهرمان این دوره شد، باعث شادمانی مردم شریف استان و همه جوانان و ورزش دوستان، بویژه مردم شریف شهرستان کهگیلویه گردید.

این پیروزی غرور آفرین، عیدی ارزشمندی بود که در ایام عید سعید مبعث به مردم عزیز استان تقدیم شد و یقینا حاصل خودباوری، تکیه بر ظرفیت های بومی و تلاش امیدوارنه می باشد.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات بازیکنان بلند همت، خانوادههای عزیز، کادر فنی پرتلاش و مربیان شایسته و مسئولان فداکار تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت، این قهرمانی غرورآفرین را به جوانان پرشور و غیرتمند استان خصوصا اهالی کهگیلویه بزرگ تبریک و تهنیت عرض مینمایم. امید آن دارم با لطف الهی و همت والا و تلاش همگانی این آفتخارآفرینی‌ها در همه رشته‌های ورزشی و در همه رده های سنی و در تمامی زمینه ها تداوم یابد. ان شاالله

حسین کلانتری، استاندار

نام:
ایمیل:
* نظر: