به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۴۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
فرماندار لنده خبرداد:
اعضای اصلی و علی البدل هیأت اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان لنده پس از برگزاری جلسه با معتمدین این شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش خبردنا، تورج رزمجو فرماندار شهرستان لنده با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در سال ۱۴۰۰گفت: در نشستی که با معتمدین این شهرستان داشتیم و پس از رایزنی های صورت گرفته، اعضای هیئت اصلی و علی البدل هیات های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شهرستان به ترتیب زیر انتخاب شدند:

هرمز افراخته، سیدمحمد طلا میری، مظفر صداقت اصل، سید لهراسب بنی هاشمی، منوچهر جلیلی مراد، حیات اله پایانی، نورعلی کاظمی، ابراهیم علی زاده برای ریاست جمهوری و شورای شهر در انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان هیات های اجرایی کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: اعضای علی البدل هیات های اجرایی نیز به ترتیب: قنبر زکی نژاد، دانشمند قاسمی، سید خدر تقوی نژاد و غلامرضا شهریاری از سوی معتمدین تعیین و انتخاب شدند.

رزمجو گفت: در نشست با معتمدین بخش مرکزی لنده پس از نشست با اعضای معتمد به ترتیب: سیدفاخر تقوی نژاد، شهباز شهبازی، سید خداداد تقوی فرد، خسرومحمدی، جهانشیر صدری، کیوان رفیعی، علی پناه دهقان به عنوان اعضای اصلی و سید اسماعیل میری و محمد ذاکری به عنوان اعضای علی البدل بخش مرکزی انتخاب شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: