به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۴۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸
پیروزی قاطع حامیان جریان مردمی ندای وحدت:
اعضای هیئت اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 1400 شهرستان بویراحمد انتخاب شدند.

به گزارش خبردنا، شامگاه دیشب بیست سوم اسفندماه 1399، جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین شوراهای اسلامی شهر و روستا 1400 با حضور مجید احمدی سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد و مولایی معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرپرست فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست بر رعایت قانون تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی است که ثمره خون هزاران شهید است.

مجید احمدی گفت: باید اصل بی‌طرفی از سوی هیئت اجرایی انتخابات و مدیران رعایت شود، ملاک برای ما قانون است و هیچ کس حق ندارد از قانون عبور کند.

سرپرست فرمانداری بویراحمد افزود: برای اجرای قانون و امانت داری در انتخابات با هیچ کس تعارف ندارم، نباید برای دنیای دیگران دین خود را بفروشیم.

در ادامه این نشست و با رأی مخفی، آقایان؛ سیاوش بهمنی، علی کمالی پناه، علی سینایی، هادی ولایتی، حسین لایقی، صدر الدین عبدالهی، کیان دهراب‌پور، هجیر حجتی و سید مرتضی رمضانی به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی شهرستان بویراحمد انتخاب شدند.

به گزارش خبردنا، اعضای انتخابات شده از جریان مردمی ندای وحدت در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بوده که در جریان های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا و از دو حوزه بویراحمد علیا و سفلی هستند.

جریان مردمی ندای وحدت منتسب به " دکتر مهدی روشنفکر " نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی است.

بنابگفته کارشناسان سیاسی، ترکیب این هیات در بهترین شرایط از ترکیب سیاسی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: