به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۴۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام خبر داد::
پس از وقوع درگیری در شهر چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی که دستگاه قضایی و سایر نیروهای انتظامی و امنیتی برای شناسایی و دستگیری مسببین این نزاع همه تلاش خود را بکار بسته بودند ،فردی برای ملتهب نمودن فضای شهرستان چرام، اقدام به انتشار فایل صوتی نمود.

به گزارش خبردنا، ساجد صدری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان گفت: فردی که پس از وقوع نزاع دسته جمعی در شهرستان چرام، با انتشار فایل صوتی توهین آمیز و تهدید آمیز در فضای مجازی، اقدام به توهین به افراد و طوایف مختلف و هجو و ایجاد شرایط ناامنی می کرد با تلاش دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دستگیر و به زندان معرفی شد.

صدری افزود: اقدامات قضایی عاجل برای دستگیری و برخورد با سایر عوامل دخیل در این موضوع و افراد دیگری که باعث تشویش اذهان عمومی یا توهین به افراد و طوایف شده بودند ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام نسبت به کسانی که در این امر دخالت دارند، هشدار داد و گفت: کسانی که با به کار بردن سلاح سرد و گرم و استفاده از عناوین و الفاظ موهن و فعالیت در شبکه های اجتماعی و سعی بر ناامن کردن شهر و نیز فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی نمایند، دستگاه قضایی با اعمال مجازات‌های سنگین و اقدام عاجل و سریع با آنها برخورد خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: