به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۴۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
حامیان رییس جمهور سابق ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد به دیدار وی در تهران می روند.

به گزارش خبردنا، جمعی از حامیان دکتر محمود  احمدی نژاد رییس جمهور سابق ایران در دولت های نهم و دهم از استان کهگیلویه و بویراحمد به دیدار وی می روند تا از وی بخواهند در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری کاندیدای انتخاباتی شود.

این دیدار، عصر روز سه شنبه بیست ششم اسفندماه جاری از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در تهرانپارس غربی برگزار می شود.

آدرس دیدار با دکتر احمدی نژاد، تهرانپارس غربی، فلکه دوم، خیابان ناهیدی، خیابان بهارک میرزاده عنوان شده است.

در حالیکه تا برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران حدود سه ماه دیگر وقت باقی است اما از هم اکنون جریانات سیاسی در حال اردوکشی خود هستند.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات های نهم و دهم ریاست جمهوری بیشترین آرای انتخاباتی را به دکتر محمود احمدی نژاد دادند چراکه معتقد هستند وی توجه خاصی به رفع محرومیت های زیرساختی این استان محروم نموده است.

دکتر احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری خود برای اولین بار در سیزدهم فروردین ماه ۱۳۸۵ به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و در پی آن سفر، تونل های بابامیدان - یاسوج بعد از ۲۳ سال کار سرانجام بازگشایی و شادی را به این استان و جنوب کشور به ارمغان آورد.

وی این بار در ۲۳ آذرماه ۱۳۹۰ برای بار دوم به این استان سفر استانی خود را انجام داد که پروژه های عظیمی چون مسکن مهر در اختیار بسیاری از اجاره نشینان قرار گرفت.

دکتر احمدی نژاد در چهار سال دوم ریاست جمهوری خود توجه ویژه ای به استان کهگیلویه و بویراحمد داشت بگونه ای که مردم استان همواره به نیکی از خدمات وی یاد می کنند.

۱۴ شهریور ۱۳۹۷ شهرستان بهمئی در این استان میزبان رییس جمهور سابق ایران بود که ازدحام و شلوغی آن دیدار توجه رسانه های داخلی و خارجی را بخود جلب کرد.

دکتر احمدی نژاد در روز دوشنبه یازدهم اسفندماه ۱۳۹۹ یعنی ۱۲ روز بعد از زلزله پنج و ششم دهم ریشتری به سی سخت زلزله زده در یک روز بارانی و برفی آمد که شلوغ ترین استقبال مردمی از مسوولان را نیز بخود اختصاص داده است.

بیمارستان شهید جلیل یاسوج، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج، محورهای مواصلاتی مانند شیراز - یاسوج ، ساخت هزاران واحد مسکونی مهر ، بیمارستان شهرهای دهدشت و بهمئی،  راه اندازی خطوط هوایی فرودگاه یاسوج، فعالیت بسیاری از واحدهای تولیدی، وجود کسب و کارهای فراوان، پایین بودن نرخ بیکاری، افزایش آمار ازدواج و کاهش آمار طلاق از شاخصه هایی است که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد معتقدند در دولت های دکتر احمدی نژاد برای آنان اتفاق افتاده است.

گازرسانی ، آبرسانی ، برقرسانی و ارتقای سطح شبکه های مخابراتی بسیاری از روستاها و شهرهای این استان از دیگر خدمات دولت های نهم و دهم در کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

مردم استان، افزایش ساخت و سازها در حوزه های عمرانی بویژه آموزش و پرورش و بهداشت را نقطه عطف آن دولت ها در این استان می دانند.

دکتر احمدی نژاد در ۱۳۸۲ به عنوان شهردار تهران برگزیده شد و در این مقام در انتخابات نهم ریاست جمهوری ایران شرکت کرد و در ۳ تیر ۱۳۸۴ در دور دوم از این دوره با کسب ۱۷ میلیون رأی و با ۲۶٪ اختلاف نسبت به رقیب خود اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری، پیروز شد.

احمدی‌نژاد در سال ۱۳۸۸با ۲۴ میلیون و ۵۹۷ هزار رأی و ۲۹٪ درصد اختلاف نسبت به نامزد بعدی، مهندس میر حسین موسوی پیروز شد و برای دومین بار به ریاست جمهوری رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر: