به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۴۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد :
وی تاکید کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضایی با کسانی که امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

خبردنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت:۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی دستگیر شدند و ۲ نفر از متهمان دستگیر شده به ۲ فقره قتل اعتراف کردند.

به گزارش"خبردنا"، کیقباد مصطفایی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه  بین دو طایفه بر سر اختلاف ملکی در یکی از روستاهای شهرستان باشت ۲ نفر کشته و ۱۲ نفر مجروح شده بودند که موضوع با هماهنگی مراجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان باشت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس انجام تحقیقات پلیسی گسترده و با تلاش شبانه روزی ۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی را شناسایی و طی چندین عملیات غافلگیرانه و ضربتی آنان را دستگیر کردند.

مصطفایی با بیان این که در این رابطه سه قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد تصریح کرد: ۲ نفر از متهمان دستگیر شده به ۲ فقره قتل عمد به وقوع پیوسته بر سر اختلاف ملکی در بهمن ماه سال جاری اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: متهمان پس از بازجویی،تشکیل پرونده و بازسازی صحنه جرم با حضور دادستان و قاضی پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شده اند.

وی تاکید کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضایی با کسانی که امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

این نزاع دسته جمعی در روستای تلخاب بیدک از توابع شهرستان باشت در کهگیلویه و بویراحمد در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر روز جمعه دهم بهمن رخ داده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: