به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۴۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
محمدباقر مکرمی پور به عنوان دبیر مجمع در استان از سوی دکتر حمره صفربیگی دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور منصوب شد.

خبردنا؛ دبیرخانه مجمع مشورتی نظام مسائل در استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد.
 
به گزارش"خبردنا"، مجمع مشورتی نظام مسائل کشور» ذیل نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی با هدف تعامل سازنده با بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، بهداشتی، اجتماعی، عمرانی، صنعت و معدن، حقوقی، کشاورزی و انرژی در تمام کشور راه اندازی شد.
 
در دومین سال صدور بیانیه گام دوم انقلاب و به منظور تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و استفاده از همّت، هشیاری، سرعت عمل و ابتکار جوانان در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی «مجمع مشورتی نظام مسائل کشور» ذیل نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی با هدف تعامل سازنده با بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، بهداشتی، اجتماعی، عمرانی و... در تمامی اقصی نقاط کشور راه اندازی شد.
 
این مجمع بنا دارد با سازماندهی اندیشمندان، فعّالان و نخبگان جوان، در همه‌ی میدان‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در قالب کارگروه‌های ده گانه در سراسر کشور نسبت به احصاء مشکلات و احصاء زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه استان و شهرستان بخشی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را عملی و محقق سازد.
 
به همین مناسبت ضمن اعلام رسمی شروع فعالیت این مجمع در استان کهگیلویه و بویراحمد محمدباقر مکرمی پور به عنوان دبیر مجمع در استان از سوی دکتر حمره صفربیگی دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور منصوب شد.
 
دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام این خبر از همه جوانان نخبه، انقلابی، خوش فکر، متعهد و علاقه‌مند به نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همراهی و همفکری در کارگروه‌های این مجمع دعوت به همکاری کرد.
 
دبیرخانه مجمع مشورتی نظام مسائل در استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
سلام بی زحمت بفرما اینگلو که فرمودی یعنی چه ایکنن ای بمکو نظام نونم چچی .خخخخخخخخخ
نام:
ایمیل:
* نظر: