به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۴۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
یوسفی دارای شاخصه های توسعه ای در حوزه خدمات رسانی شهری است و تسلط قابل قبولی در نحوه خدمات رسانی به زیرساخت های شهری دارد.

خبردنا؛نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا از روز ۲۰ اسفند ۹۹ تا روز ۲۶ اسفندماه به شکل رسمی آغاز شد.

به گزارش"خبردنا"، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار است در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار شود.

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این روزها شاهد برخی جنب و جوش ها با چهره های جدید جهت مشارکت در گام اول انتخابات ۱۴۰۰ بود.

دفاتر پیشخوان و فرمانداری یاسوج مرکز میزبان این چهره های جدید بود که هرکدام معتقدند می توانند در شورای ششم این شهر برخی از مشکلات شهری کنونی را حل کنند.

اغلب کاندیداهای انتخابات خرداد ماه سال آینده شهر یاسوج از عملکرد شورای پنجم این شهر بشدت انتقاد و معتقدند اگر خودشان در این شورا می بودند می توانستند بهتر از اعضای کنونی مشکلات شهری را حل کنند.

خبردنا براساس رسالت رسانه ای بنا دارد به معرفی برخی از کاندیداهای انتخاباتی جهت کمک به بالابردن مشارکت مردمی در انتخابات ۱۴۰۰ بپردازد.

اسماعیل یوسفی از شاخه صیدالی طائفه تیرتاجی بویراحمد چهره نام آشنایی که در صنعت برق بویراحمد نام نیکی از خود در تاریخ این شرکت به ثبت رسانده است.

وی حدود هفت سال در دوران نمایندگی غلام محمد زارعی در مجلس شورای اسلامی مُدیر برق شهرستان بویراحمد بود.

دارای مدرک کارشناسی برق و از مدیران پُرانرژی و باتوان صنعت برق در شهرستان بویراحمد بود.

اخلاق مداری، پشتکار فراوان، علاقمندی به کار و پاسخگو بودن را می توان از مهمترین شاخصه های اسماعیل یوسفی دانست.

وی دارای ۲ فرزند دکتر دختر و پسر در رشته های انسانی و تجربی است که این روزها در کنار پدر به فعالیت سیاسی می پردازند.

یوسفی دارای شاخصه های توسعه ای در حوزه خدمات رسانی شهری است و تسلط قابل قبولی در نحوه خدمات رسانی به زیرساخت های شهری دارد.

وی از صراحت بیان شایسته ای در دفاع از حقوق مردمی دارد که می تواند برای شورای ششم اسلامی شهر یاسوج مثمرثمر باشد.

آشنایی وی با قوانین مدیریتی نظیر داشتن اطلاعات لازم از کارگروه های توسعه ای در شهرداری و فرمانداری بویراحمد از دیگر پارامترهایی است که اسماعیل یوسفی بخوبی از آن برخوردار است.

تجربه اداری در کنار متانت طبع و مردمداری از ویژگی های تحسین برانگیز این مهندس برق است.

آشنایی و ارتباط مستمر با بزرگان طوائف و عشیره ها می تواند در شورای ششم یاسوج باهدف تثبیت سنت و مدرنیته با حضور اسماعیل یوسفی گسترش یابد.

روستای مازه خریده در بویراحمد، زادگاه این کاندیدای ششمین انتخابات شورای شهر یاسوج مملو از اندیشمندانی است که بنابه روایت رسانه ملی، تحصیلکرده ترین روستای ایران است.

اسماعیل یوسفی چشم طمعی نمی تواند به حقوق و مزایای شورای شهر داشته باشد چراکه نیاز مالی به پارلمان محلی در یاسوج ندارد و خود دارای پایگاه اقتصادی مناسب در بویراحمد است.

اگرچه شرایط کرونایی شرایط سختی را اکنون رقم زده اما بنظر می رسد با پیروزی اسماعیل یوسفی در شورای ششم یاسوج شاهد تغییرات گسترده در حوزه زیزساختی شهری باشیم.

تعداد بازدید : 133
نام:
ایمیل:
* نظر: