به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۴۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
با صدور احکام جدید صورت گرفت؛
روز گذشته نیز سیدحسین عادلی نسب به سرپرستی معاونت خدمات درآمد و مشترکین رسید.

خبردنا؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور احکام جدید، چهار مدیر جدید واحد‌های ستادی ، یک مدیر شهرستانی و یک سرپرست معاونت این شرکت را منصوب کرد.
 
به گزارش "خبردنا"، جمال معتمدی زاده در این احکام به ترتیب، حمید حسن پور را جایگزین علیرضا امیرپور در واحد ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد کرد و علیرضا امیرپور را جایگزین سید مسعود موسوی شیرازی در مدیریت بودجه این شرکت نمود.

سیدمسعود موسوی شیرازی در واحد کنترل پروژه جایگزین بهزاد زمان پور شد و البته بهزاد زمان پور هم جایگزین سید حسین عادلی نسب که روز گذشته سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد شده بود گردید.

روز گذشته نیز سیدحسین عادلی نسب به سرپرستی معاونت خدمات درآمد و مشترکینی رسید که پیش از این مسوولیت آن برعهده بهمن محمدی بود.

کاظم رزمه نیز با گذر از اولین فراخوان مدیریتی این شرکت به مدیریت برق شهرستان بویراحمد اسباب کشی کرد تا اولین مدیر شهرستانی تغییر یافته در تغییرات مدیریتی نواحی استان کهگیلویه و بویراحمد در شرکت توزیع نیروی برق قبل از اتمام سال ۱۳۹۹ باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: