به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۴۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
بیمه سرمد همچون تمامی شرکت‌های بیمه، سهامی عام است.

خبردنا؛ نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بعنوان مدیرعامل بیمه سرمد کشور منصوب شد.

به گزارش"خبردنا"، طی حمی از سوی مجتبی کاتب رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد غلامرضا تاجگردون رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بعنوان مدیرعامل بیمه سرمد کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است؛ 

برادر ارجمند جناب آقای غلامرضا تاجگردون

احتراما با عنایت به مصوبه شماره 318 مورخ 1399/12/27 هیات مدیره محترم، نظر به تعهد،تخصص،دانش و تجربیات ارزنده جنابعالی بموجب این ابلاغ به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه سرمد منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از همت، درایت، سوابق مفید،شایستگی های علمی و اجرایی، حسن تدبیر و پشتکاری که بحمالله از آن برخوردارید با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران،در به ثمر رسیدن اهداف شرکت موفق باشید.

گفتنی است ، بیمه سرمد همچون تمامی شرکت‌های بیمه، سهامی عام بوده و از همین رو پذیره نویسی سهام عمومی آن در تاریخ 1392/11/24 آغاز شد.

در مرحله پذیره نویسی عمومی، شرکت آرمان صادرات سپهر و همچنین یکی دیگر از بزرگترین و خوشنام‌ترین گروه های مالی و اعتباری کشور یعنی بانک شهر بواسطه شرکت گروه توسعه اقتصادی رستا، به جامعه سهامداران عمده شرکت بیمه سرمد وارد شدند؛ به همین سبب بیمه سرمد را می‌توان تنها شرکت بیمه‌گر صنعت بیمه کشور دانست که دو بانک بزرگ کشور شامل بانک صادرات ایران و بانک شهر را بعنوان سهامدار اصلی در کنار خود دارد.

تاج گردون مدیرعامل بیمه سرمد کشور شد+حکم

نام:
ایمیل:
* نظر: