به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۴۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی، فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ را تبریک و برای سربلندی ایران اسلامی آرزوی توفیق کرد.

به گزارش خبردنا، در متنِ پیام مهندس جمال معتمدی زاده چنین آمده است:

مردم ایران اسلامی خاصه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد

باسلام و تحیات فراوان

اکنون که در آستانه فرارسیدن روزهای آغازین بهار ۱۴۰۰ و همزمانی آن با ماه مبارک شعبان و ولادت حضرت ولی عصر(عج) هستیم وظیفه خود دانسته این بهار نیکو را خدمت ملت شریف مان تبریک عرض نمایم.

در سالی که گذشت و البته با مشکلات جدی اقتصادی بدلیل تحریم های ظالمانه و ویروس منحوس کووید ۱۹ مواجه شدیم شاهد موفقیت های فراوانی در حوزه صنعت برق ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد بودیم.

تمامی روستاهای کُددار ۱۰ خانواری در این استان از نعمت برق برخوردار شد، نرخ تلفات انرژی نسبت به سال های گذشته کمتر شد، برای اولین بار نیروگاه های خورشیدی به سیاه چادرهای عشایری رفت و تولید انرژی خورشیدی به بیش از یک مگاوات رسید.

باوجود تابستانی گرم و زودرس، طرح ملی پیک بار در نقاط مختلف استان با مشارکت مشترکین بخوبی اجرایی شد و مانورهای بازسازی شبکه های توزیع و معابر روشنایی در سطح گسترده ای توسط همکاران اینجانب در نواحی ۹ گانه در تمامی ماه های سال با موفقیت به پایان رسید.

نرخ خاموشی برق مشترکین برق در استان به کمتر از سنوات گذشته رسید و سطح رضایتمندی مردم از تامین برق پایدار باوجود افزایش سرسام آور مصرف به درصد بسیار مطلوبی رسید.

در بخش تامین برق استان از ایستگاه های فوق توزیع در این استان نیز تمامی اهداف و سیاست گذاری های مصوب وزارت نیرو محقق و در این بخش هم همانند حوزه توزیع به موفقیت های قابل قبولی دست یافته ایم.

خادمان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در صنعت برق و در اوج گسترش و شیوع کُشنده بیماری کرونا، تمام توان خود را برای توسعه و تامین برقی پایدار بکار بستند و متاسفانه در برخی اوقات شاهد ابتلای همکاران خود به این ویروس منحوس و بستری شدن آنان در بیمارستان های مُعین استان بوده ایم.

زمستان ۱۳۹۹ زمستان متفاوتی برای کارکنان این صنعت در استان بود چراکه از سویی باید با فاصله گذاری های اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در برابر ویروس خشمگین انگلیسی مبارزه می کردند و از سویی در اوج بارش رحمت الهی برقی پایدار برای مشترکین خود تامین می نمودند.

برخی از نیروگاه های برق به دلیل تامین مشکل سوخت گاز در زمستان امسال با مشکلات جدی مواجه شده بودند که هماهنگی مدیریت مصرف و جلوگیری از قطعی های گسترده شبکه های برق باتوجه به بارش نزولات آسمانی و رعایت پروتکل های بهداشتی، خدمات رسانی به مشترکین برق را در استان نسبت به سال های گذشته با سختی های فراوانی رو به رو کرده بود که به لطف پروردگار متعال و تلاش شبانه روزی همکاران مان، صنعت برق از این آزمون سخت نیز با سربلندی تمام بیرون آمد.

زلزله سی سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای پایانی بهمن ماه امسال خسارات فراوانی را به این شهر زیبا وارد کرد که البته این خسارات شامل شبکه های توزیع نیروی برق نیز شد.

برقدار نمودن شبکه های برق و تامین برق پایدار در اوج وقوع این زلزله پنج و شش دهم ریشتری به کمتر از ۲ ساعت رسید و اولین شرکت خدمات رسانی بودیم که با تلاش همکاران مان توانستیم آرامش را در حوزه کاری مان به مشترکین خود بازگردانیم.

و البته در سالی که پیش روی مان است نیز با مشکلاتی همانند مشکلاتی که در سال ۱۳۹۹ بر صنعت برق گذشت مواجه خواهیم بود.

امیدواریم ویروس کُشنده کووید ۱۹ کُشنده تر از آنچه که هست نشود تا بتوانیم خدمات رسانی به مشترکین برق در استان را به شایسته ترین وجه ممکن محقق سازیم.

بنا داریم بزرگترین پروژه عملیاتی شبکه های سیمی به کابلی را با مشارکت مشترکین در شهرستان های استان اجرایی کنیم و از سویی مصرف برق مشترکین را در ایام پیک بار تابستانه و زمستانه بهتر از همیشه مدیریت نمائیم.

تلاش خواهیم کرد نرخ خاموشی ها، نرخ تلفات انرژی، مدت زمان واگذاری انشعابات برق، مشارکت با سرمایه گذاران بخش های خصوصی و دولتی برای احداث نیروگاه های خورشیدی، برق رسانی روستایی، واگذاری پنل های خورشیدی به جامعه عشایری، احداث و بهینه سازی شبکه های توزیع و اتمام پروژه های ساختمانی صنعت برق در کنار نهایی نمودن پروژه های فوق توزیع نظیر ایستگاه های بهمئی ، دژکوه لنده ، دیشموک و آریوبرزن بویراحمد را به نقطه مطلوب و مورد نظر سیاست های وزارت نیرو برسانیم.

در پایان، ابتدا از پروردگار متعال برای سربلندی ایران اسلامی در سال پیش رو مسآلت می طلبم، از همکاری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با مجموعه صنعت برق در سالی که گذشت تشکر می کنم، از حضور شبانه روزی همکاران اداری و پیمانکاران صنعت برق در شرایط سخت اجتماعی و اقتصادی برای تامین برقی پایدار سپاسگزاری می نمایم.

از مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه می خواهم در سال پیش رو همانند همیشه همراه و همیار خادمان خود در صنعت برق باشند و ما را برای تحقق برنامه های مدون و کارشناسی شده این صنعت همراهی کنند.

سالی پُر از نشاط و شادمانی با سربلندی و موفقیت برای ایران اسلامی خواستارم.

جمال معتمدی زاده

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد

نام:
ایمیل:
* نظر: