به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۴۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
وی افزود: همه چیز ما برای مردم است و ما برای این مردم با همه توان تلاش می کنیم.

خبردنا؛ فرمانده کل سپاه پاسداران در بازدید از مناطق زلزله زده شهر سی سخت از دستور وِیژه رهبری برای رسیدگی به این شهر خبر داد.

به گزارش "خبردنا"، سرلشکر پاسدار حسین سلامی که به منظور بازدید از مناطق زلزله زده شهر سی سخت وارد این شهر شده از دستور ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رسیدگی این منطقه آسیب دیده از زلزله خبر داد و گفت: به زودی ۳۰۰ کانکس توسط سپاه پاسداران وارد منطقه می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اهداف سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش می‌کنیم از مشکلات مردم زلزله زده سی سخت گره گشایی و شرایط زندگی با کمک سپاه و بسیج برای مردم آسان شود.

سرلشکر حسین سلامی هدف اصلی سفر را به این استان بازدید و سرکشی از مناطق زلزله زده شهرستان سی سخت بیان کرد: با انجام یک سلسله کمک‌هایی که می‌تواند تا حدودی شرایط زندگی را برای مردمی که تحت تاثیر زلزله قرار گرفته اند آسان‌تر کند در کنار مردم هستیم.

سردار سلامی با بیان اینکه هیچ منتی برای ارائه امکانات به مردم زلزله زده وجود ندارد افزود: همه چیز ما برای مردم است و ما برای این مردم با همه توان تلاش می کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به فضل الهی تلاش می‌کنیم که از نزدیک مشکلات را ببینیم و به زودی یک سلسله کمک‌هایی که می‌تواند تا حدودی گره گشای برخی از مشکلات باشد به این منطقه گسیل بداریم و دوستان ما در سپاه استان و برداران بسیجی ما بتوانند این کمک‌ها را جاری کنند و تا حددودی بار از دوش مردم برداشته شود.

همچنین در سفر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سی سخت ۳۷۰ سری جهیزیه هدیه رهبر معظم انقلاب و با حضور جمعی از مسئولان به زوج‌های جوان استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.

این اقلام شامل یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، جاروبرقی، سرویس آشپزخانه است و ارزش این اقلام را در مجموع ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شد.

همچنین ۳ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه به مردم زلزله زده سی سخت توزیع شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: