به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۴۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
استاندار:‌
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که دولت تدبیر و امید کار بازسازی و ساخت منازل زلزله زدگان سی سخت را تا پایان دولت دوازدهم به پایان می رساند.

به گزارش خبردنا، حسین کلانتری در حاشیه سفر فرمانده سپاه پاسداران به سی سخت زلزله زده، اظهارداشت:‌ در شهر سی سخت در شامگاه ۲۹ بهمن، آرامش و آسایش مردم سی سخت بهم خورد و خانه های آنان ویران و شرایط دشواری حاکم شد.

وی با بیان اینکه بود مسوولان، زلزله زدگان را تنها نگذاشتند، خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه در لحظه اول در منطقه حضور یافت و همه مسئولان نیز حضور داشتند و کار امداد و نجات و ستاد اسکان اضطراری انجام شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر کشور دستور ویژه رسیدگی صادر کرده و دولت نیز ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای این زلزله قرار داد.

کلانتری افزود: شش هزار درخواست تشکیل پرونده داشتیم و دولت قصد دارد تا پایان کار خود در تیر ماه  ۱۴۰۰ کار ساخت و سازها در سی سخت را به پایان برساند.

وی با تقدیر از عملکرد فرماندهان و نهادهای نظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد، یادآورشد: همه پای کار بودند و در اقدامات خوب نیروی انتظامی باید گفت اولین زلزله ای است که بعد از یک ماه حتی یک سرقت هم گزارش نشده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سی سخت را بازسازی شده تحویل دولت بعد می دهیم و دولت بعدی دغدغه ای برای سی سخت زلزله زده نداشته باشد.

به گزارش ایلنا، بیش از سه هزار منزل مسکونی در زلزله پنج و شش دهم ریشتری سی سخت دچار خسارات شدید شده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
0
آقای علیبازی عزیز اعلام بخش شدن ممبی مظلوم را اعلام بفرما
نام:
ایمیل:
* نظر: