به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۴۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
فرماندار خبرداد:‌
فرماندار شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی و بازداشت صاحبان یک مجلس عروسی با حُکم دادستانی با دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبردنا، تورج رزمجو گفت: این اقدام با تصمیم ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده و با حُکم دادستان شهرستان توسط نیروی انتظامی اجرایی شده است و این مجلس تعطیل و برای صاحب مراسم نیز تشکیل پرونده قضایی صورت گرفت.

رئیس ستاد کرونا در شهرستان لنده افزود: در جلسه شورای سلامت و ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده مقرر شد که درب های آرامستان نیز تا اطلاع ثانوی پلمپ و مراسم تشییع و تدفین فقط از ساعت هفت تا 10صبح با حداقل افراد برگزار می شود.

رزمجو تاکیدکرد: برگزاری هرگونه مراسم چهلم و سالگرد در آرامستان به طور کلی تعطیل و شهرداری حق برگزاری چنین مراسماتی را در آرامستان ندارد که در صورت مشاهده از طریق دادستان و نیروی انتظامی باید برخورد قاطع صورت گیرد.

فرماندار لنده گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان با هیچ فردی و افرادی که بخواهند سلامت آحاد جامعه را به مخاطره بیندازند تعارفی نخواهیم داشت و برخوردها جدی و قاطع خواهند بود.

به گزارش خبردنا، شهرستان لنده از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب شده که با یاسوج مرکز این استان حدود ۲۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: