به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
استاندار پیش بینی کرد؛
استاندار ادامه داد: برخی فرهنگ عمومی استان را زیر سوال می‌برند‌.

خبردنا؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برپایی هرگونه چادر در استان ممنوع بوده و با متخلفان برخورد شود.

به گزارش "خبردنا"، حسین کلانتری در نخستین نشست ستاد استانی کرونا در سال 1400 با بیان اینکه گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی حاوی تلخی و شیرینی هایی بود، اظهار داشت: عملکرد کادر درمان استان در حوزه افزایش نمونه گیری‌های هدفمند و بیماریابی مطلوب بوده است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیش بینی می‌شود تعداد بستری‌ها در این هفته و هفته‌های آینده افزایش یابد.

کلانتری با ابراز نگرانی از اینکه بعضی از افراد به خود و بستگانشان رحم نمی‌کنند، ادامه داد: برخی فرهنگ عمومی استان را زیر سوال می‌برند‌.

وی با تاکید بر اینکه بر سر حقوق شهروندان مماشات نمی کنیم، افزود: فرمانداران در همه شهرستان‌ها موظفند با متخلفان با جدیت برخورد کنند.

کلانتری با تاکید بر اینکه پروتکل‌های بهداشتی در آرامستان‌ها، پایانه‌های مسافربری، جایگاه‌های سوخت، آرایشگاه‌ها نسبت به سایر گروه‌های شغلی کمتر رعایت می‌شود، عنوان کرد: رعایت فاصله اجتماعی در استان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه رفت و آمدها در شهرستان‌های دنا و کهگیلویه نگران کننده است، اظهار داشت: ارتباطات مردم استان با خوزستان خطر آفرین بوده و نمونه بارز این میزان خطر شناسایی نخستین فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در استان است که علت آن سفر فرد بیمار از خوزستان به شهرستان کهگیلویه بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه همه باید پای کار باشند، تصریح کرد: هر مدیری که کوتاهی کند به طور قطع به مدیرمافوق آن در مرکز گزارش داده می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: