به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: امدادگران هلال احمر با همکاری نیروهای اورژانس زنی را که در ارتفاعات نزدیک به امامزاده عبدالله(ع) شهرستان چرام مصدوم شده بود، نجات دادند.

به گزارش خبردنا، سید امان اله جهان بین افزود: نجات جان خانم جوان ۲۷ ساله توسط نیروهای امدادی واکنش سریع تیم کوهستان و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان چرام در ارتفاعات کوه‌های چرام صورت گرفت.

وی گفت: طی تماس تلفنی از محل حادثه کوه سیاه (امامزاده عبدالله) مبنی بر سقوط یک خانم بلافاصله تیم کوهستان جمعیت هلال احمر به صورت پیاده روی به محل اعزام و بعد از حمل مصدوم به مدت شش ساعت پیاده روی در مناطق صعب العبور به همراه نیروهای اورژانس تحویل نیروهای درمان شد.

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد افزود: بعد از شش ساعت تلاش تیم کوهستان و امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر و کارکنان اورژانس شهرستان چرام در کوه جان خانم جوان را که از کوه پرت و از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود، نجات داده اند.

گفتنی است که این خانم همراه با گروهی از بانوان به قصد کوهپیمایی و زیارت امامزاده عبدالله(ع) به این ارتفاعات صعود کرده بودند.

خبردنا، صمیمانه از تلاش تمام عزیزان مسوول استانی و شهرستانی و افراد محلی که صادقانه تلاش کردند تا جان این خانم کوهنورد به خطر نیفتد تقدیر می کند.

خانواده فلاحت نیز با انتشار پیامی از کادر درمان ۱۱۵ و ۱۱۲ جمعیت هلال احمر، مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چُرام، واحد حراست، مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان، رئیس شبکه بهداشت روستای القچین سفلی و تمام عزیزانی که در این حادثه سنگ تمام گذاشته و جان خواهر عزیزمان را در ارتفاعاتی سخت گذر و صعب العبور نجات دادند تشکر و تاکیدکردند که دست همه عزیزان را می بوسیم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
0
0
سپاس از همه عزیزانی که متقبل زحمت شدند و تشکر از مجموعه خبر دنا بخاطر اطلاع رسانی
نام:
ایمیل:
* نظر: