به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
دادستان کهگیلویه از آزادی ۱۷ زندانی مالی این شهرستان با کمک خواننده مطرح کشور خبر داد.

به گزارش خبردنا، دادستان کهگیلویه در مراسم آزادی زندانیان دهدشتی گفت: به همت محسن چاوشی خواننده و هنرمند کشوری، مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان دهدشتی اهدا شد.

عبداله سعادتیان افزود: با این مبلغ ۱۷ نفر از زندانیان مالی آزاد شدند.

سخنگو رئیس زندان دهدشت هم گفت: تعداد زیادی زندانی مالی در زندان‌های استان بسر می‌برند که نیاز است خیران به این مهم توجه کنند و موجبات آزادی زندانیان را فراهم کنند.

هوشنگ روئین تن از خیران دهدشتی هم گفت: با توجه به مشکلات مالی و نیاز زندانیان، ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان پرداخت کردم که در حد توان این کار را ادامه خواهم داد و از دیگر خیران هم تقاضای همکاری و کمک به همنوعان نیازمند دارم که این کار باعث خیر و برکت و فزونی مال می‌شود.

خبردنا، وظیفه خود می داند صمیمانه از اقدامات خیرخواهانه برادر عزیز و خواننده مطرح کشورمان جناب آقای محسن چاوشی در انجام کارهای خیر و نیکو تقدیر می کند.

با کمی محاسبه ریاضی به خوبی می توان به این نتیجه رسید که برای آزادی هر کدام از زندانیان رها شده از بند توسط آقای چاوشی مبلغی معادل هشت میلیون و 235 هزار و 294 تومان پرداخت شده است.

بسیاری از ما با کمی صرفه جویی می توانیم در هفته، ماه و یا سال در آزادی زندانیان دربند و بازگشت آنان به خانواده و جامعه مشارکت فعال داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: