به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبردنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با اشاره به افزایش موارد مثبت آمار کرونا در چرام گفت: نتیجه تست های مثبت کرونایی امروز چرام بسیار نگران کننده و ‌ ۳۳ مورد بوده که با وضعیت موجود شرایط، شکننده و بسیار خطرناک است.

حسن هدایت نیا افزود: اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا را رعایت نکنند عید نوروز تلخی در پیش خواهند داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام با اشاره به اینکه باید از دورهمی ها و جشن تولدهای شلوغ و خانوادگی پرهیز کنیم گفت: در یک جشن تولد خانوادگی که حدود ۱۲ نفر حاضر بودن شش نفر از آنها به کرونا مبتلا شدند که نشان می دهد وضعیت شیوع کرونا بسیار جدی و خطرناک است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان چرام هم مرز با شهرستان گچساران است که در وضعیت قرمز کرونایی است ، اظهارداشت:با توجه به دستورالعمل ها می بایست خروجی و ورودی به سمت گچساران مسدود شود چرا که در تعطیلات نوروزی هستیم و‌گردشگران از شهرستان ها و استان های دیگر به چرام سفر می کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام همچنین با اشاره به تنگ پیرزال سرفاریاب خواستار کنترل و نظارت بیشتر برای جلوگیری از ورود گردشگران و تجمع آنها در این محدوده شد .

وی از همه مردم درخواست کرد با رعایت دستورالعمل ها و استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات و فضاهای بسته سال نو خود را بسلامتی شروع کنند و با عدم رعایت موارد دستورالعمل ها در این عید نوروز کام خود و خانواده ها را تلخ نکنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: