به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
وی بیان کرد: به طور کلی بالای 3 هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده و خواهد شد.

خبردنا؛ رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبود واکسن کرونا برای تزریق به بیماران خاص در شهرستان زلزله زده دنا داریم.

به گزارش "خبردنا"، محمد مهدی بانشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار و 200 دوز واکسن کرونا وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در این مرحله از تزریق واکسن کرونا توزیع واکسن از آی سی یو بیمارستان‌های معین کرونا شروع می‌شود.

وی افزود: واکسن کرونا در ادامه برای کادر درمان و مراکز بهداشتی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و افراد دارای بیماری‌های خاص و سالمندان توزیع و تزریق می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه توزیع واکسن کرونا بستگی به واردات دارد، بیان کرد: به طور کلی بالای 3 هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده و خواهد شد.

بانشی در ادامه با اشاره به شرایط خاص در شهرستان زلزله زده دنا گفت: از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان جهت اختصاص واکسن کرونا به این شهرستان درخواست داده شده و گروه‌های آسیب پذیر و بیماری‌های خاص اعم از سرطانی‌ها، افراد دیابتی، بیماران پیوندی و ... سی سخت در اولویت تزریق واکسن قرار دارند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه در مراحل قبلی گروه‌های خاص مانند پیوندی‌ها و سرطانی‌ها از واکسن کرونا استفاده کرده‌اند گفت: در مرحله جدید این اولویت‌ها برای گروه‌های آسیب پذیر در دستور کار است.

نام:
ایمیل:
* نظر: