به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
ساسان تاجگردون در روز هشتم فروردین ماه ۱۴۰۰ با حضور در فرمانداری شهرستان گچساران برای انتخابات میاندوره ای مجلس یازدهم حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام‌نویسی کرد.

خبردنا- نرگس احمدپور: این کاندیدای انتخاباتی میاندوره ای مجلس یازدهم گچساران و باشت در حاشیه این نام نویسی به خبردنا گفت: افتخار دارم تابع نظام و فرزند نظام هستم،نظام برای ما هزینه کرده است،ما هم وظیفه داریم برای نظامی که متعلق به خودمان می دانیم خدمت کنیم و ثبت نام من در راستای خدمت و راس همین موضوع است.

ساسان تاجگردون گفت: ساختار ثبت نام امروز بسیار عالی بود،کارشناسان،کارمندان فرمانداری و بخصوص اعضای شورای نگهبان که با حوصله مسیر ثبت نام را بادقت، نظارت و همراهی کردند جای تقدیر و تشکر دارند.

وی افزود: همه ی ما مکلف هستیم به قانون توجه کنیم، ما تابع دستگاههای عالی نظارتی هستیم. بنده سرباز نظام هستم و علاقمند به توسعه ی منطقه و هرچه دوستان ناظر و مسئول تعیین کنند ما مکلف به فرمان بردن و تایید هستیم.

تاجگردون ادامه داد: اعتقاد دارم دوستان در حوزه ی نظارتی خیلی بادقت کار می کنند و رفتارهای سیاسی ومباحثی که برخی عزیزان مطرح می کنند در ذهن اینها وجود ندارد بلکه آنچه که ملاک عمل هست رفتار همراه باچارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و آنچه اعتقاد داریم بحث سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد یکی از ارکان مهم است و ما تابع نظام هستیم و تمکین می کنیم.

وی درپاسخ به سوال پیش بینی برای افق انتخاباتی پیش رو داشته یا نه؟ گفت:بدون شک بنده بدون پیش بینی وارد این مسیر نمی شدم ،مسیر مشخص است هر کاندیدای محترمی هم بنظر من اعتقاداتی دارد و غیر از این بیان نمی کند.

معاون سابق وزیر میراث فرهنگی گفت: بنده به نوبت خودم اعلام می کنم توفیق خدمت برای بنده مهیا است و اعتقاد دارم مردم در دو شهرستان و منطقه خیلی خوب متوجه رفتارهای انتخاباتی شدند و بهترین انتخاب را خواهند کرد.

وی افزود: شک نکنید ما در جامعه ای بزرگ شدیم و آموخته ی فرهنگ و ادبی بودیم که در هر شرایطی تمکین کنیم و خدمتگزار هر انسان با هردیدگاهی هستیم و اگر انتخاب نشوم هم به منتخب احترام خواهم گذاشت.

تاجگردون افزود: بعنوان یک شهروند  می گویم مردم خوبی داریم و از مردم می خواهم نگاهشان فارغ از هرگونه دیدگاه سیاسی قومی و قبیله ای باشد و با اندیشه ی توسعه ی استوار مطالباتشان را پیگیری کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: