به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۵۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
بازدید سرزده استاندار از محله های در حال بازسازی شهر سی سخت :
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) با حضور در شهر سی سخت علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم آسیب دیده و تبریک عید و اعیاد شعبانیه، از روند بازسازی ها و ساخت و سازها بازدید کرد.

به گزارش خبردنا، حسین کلانتری در این بازدید دو ساعته پای درد دل مردم نشست و رودرو پاسخگوی مطالبات و نیازمندی های اهالی شهر سی سخت شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بهسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی ، استحکام و کیفیت بالای مصالح به کار رفته را از اولویت های مهم و اساسی خواند و افزود: بر اساس دستور و تاکید ریاست جمهوری و پیگیری های مکرر مسئولان ملی، با تمام توان پیگیر مشکلات شهر زلزله زده سی سخت و روستاهای اطراف هستیم و در تلاشیم که بازسازی و نوسازی شهر سی سخت به سرعت پایان یابد و کام مردم این شهر شیرین شود.

کلانتری، تسریع در روند بازسازی ها و سرعت بخشی به کارها و ساخت و سازها را خواستار شد و گفت: همه دستگاه‌های خدمات رسان ، زیربنایی و متولیان ساخت و ساز در این شهر باید با تمام توان و قدرت پای کار باشند.

وی به مردم این شهر اطمینان داد که آرامش و آسایش خانواده های سی سختی از دغدغه های اصلی و مهم است و لحظه به لحظه چه به صورت حضوری و سرزده در شهر و چه پیگیری های تلفنی و جلسات و دیدارهای مهم در تهران پیگیر مطالبات و نیازمندی های این مردم است و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همت و تلاش و همکاری و مساعدت مردم با فرهنگ شهر سی سخت و حمایت جدی مسئولان ملی و استانی و همه دستگاهها در آینده ای نه چندان دور شاهد بازسازی و مقاوم سازی شهر سی سخت خواهیم بود و سی سخت را زیباتر و با صلابت تر از قبل تحویل خواهیم داد.

در این بازدید چند ساعته برخی خانواده ها از تلاشهای شبانه روزی و جدیت و پیگیری های ویژه استاندار و حضور مستمر وی در شهر سی سخت قدردانی کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: