به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۵۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳

خبردنا:‌ در خبرها آمده بود که با اقدام خیرخواهانه خواننده پر آوازه و محبوب ایرانی ، تعداد 17 نفر از زندانیان شهرستان کهگیلویه از زندان آزاد شدند.
 
و این در حالی است که چند روز قبل از این اقدام محسن چاوشی در اقدامی دیگر تلاش خیرخواهانه ای هم در آزادی یک محکوم به قصاص در شهرستان چرام نموده بود.
 
به گزارش خبردنا، عدل هاشمی پور، نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی که خود به نوعی پای ثابت چنین آئین هایی است در واکنش به اقدام خیرخواهانه محسن چاوشی نوشت: سروده ی جدید و زیبای محسن چاوشی؛  رقص خنده بر لبان زندانی های نیازمند و خانواده های آنان بود.
 
در این یادداشت آمده است: 
 
بلبلان خوش سخن و آواز خوان همگام با رویش طبیعت و شادمانی بهار، غزل خوانی می کنند و پرستوها رقص کنان و شادمان در اندیشه کوچ هستند و لانه ی خویش را از نو می سازند.

همه این اتفاقات غریزی و فطری هستند و این موجودات گریزی جز انجام آن ندارند و شاید نمی دانند که انسان ها از حرکاتشان لذت می برند.

اما انسانی که اشرف مخلوقات است علاوه بر داشتن غرائز درونی، به حکم داشتن عقل، امور را بر اساس منطق انجام می دهد و در مساعدت ها و انحام کارهای خیر بیش از دیگران و حتی قبل از دیگران مسرور و شادمان می گردد.

به یقین اجر و جایگاه چنین افراد خیراندیشی در نزد مردم و مهم تر در نزد پروردگار محفوظ  است.

آنچه که  محسن چاوشی خواننده محبوب کشورمان برای هم وطنان خاصه همشهریان نیازمند این دیار  در دو مرحله (مساعدت ویژه به آزادی یکی از همشهریان محکوم به قصاص در شهرستان چرام  و مساعدت به جشن گلریزان در شهرستان کهگیلویه ) انجام داده قابل تقدیر و سپاسگزاری فراوان است.

اینجانب بر خود لازم می دانم مراتب سپاس و قدردانی صمیمانه خویش را از این حرکات نوع دوستانه و خداپسندانه اعلام دارم و مزید توفیقات این انسان ارزشمند به همراه حسن عاقبت و سربلندی در دنیا و آخرتشان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
نام:
ایمیل:
* نظر: