به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۵۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج :
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج باتشریح برخی از فعالیت های شهرداری این شهر، عملکرد شورای پنجم اسلامی یاسوج را توانمند ارزیابی کرد.

فرشید احمدی کیش در گفت و گو با خبردنا گفت: شورای پنجم شهر یاسوج از نظر رزومه کاری شورای توانمندی بود و البته گرایش های سیاسی مختلفی که لازمه ی یک شورای شهر است هم در این شورا وجود داشت.

وی با تاکید براینکه حاشیه ها در تمام شوراهای شهری کشور وجود داشته و دارد، اظهارداشت: شورای شهر بدون حاشیه در هیچ دوره ای در یاسوج و هیچ شهری از کشور نداشته ایم.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: شورای شهر یاسوج هم از حاشیه ها مانند تمام شوراها مستثنی نبوده اما اگر بخواهیم به عملکرد این شورا نمره بدهیم می توانیم نمره قابل قبولی را به آن بدهیم.

احمدی کیش با اشاره به برخی از حوادث غیرمترقبه سال های اخیر مانند سیل، زلزله و کرونا در ایران و شهر یاسوج، ادامه داد: با وجود تمام این حوادث باید گفت شهرداری یاسوج عملکرد خوبی برای خدمات زیرساختی شهری داشته است.

وی گفت: اعتبارات و امکانات شهرداری یاسوج بدلیل اینکه یک نهاد غیردولتی بوده و دولت ، اعتبارات مناسب به آن تخصیص نمی دهد نمی تواند پاسخگوی رفع تمام مشکلات در اوج تحریم های ظالمانه و شیوع گسترده کرونا باشد.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج تاکیدکرد که پروژه های عمرانی شهرداری این شهر باوجود رکود فعالیت های عمرانی در کشور اکنون فعال و در سطح قابل قبولی در حال کار هستند.

احمدی کیش افزود: واگذاری کارخانه بازیافت دوپشته دشتروم به بخش خصوصی با پیشرفت فیزیکی 60 درصد که می تواند بیش از 50 درصد زباله های استان کهگیلویه و بویراحمد را بازیافت کند از مهمترین خدمات شهرداری یاسوج در چندساله اخیر بوده است.

وی از پیشرفت  فیزیکی 70 درصدی پُل چهارم بشار یاسوج هم خبرداد و اظهارداشت: در زمان شروع به کار شورای پنجم و شهردار جدید، پیشرفت فیزیکی این پروژه 10 درصد بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج، اتصال و آزادسازی خیابان 45 متری از پُل چهارم به جادره سروک را از دیگر فعالیت های قابل قبول شهرداری این شهر عنوان و یادآورشد: آزادسازی بیش از 80 درصد 45 متری بنسجان به پُل سوم بطول پنج کیلومتر از دگر فعالیت های شهرداری یاسوج در چهارسال گذشته بوده است.

احمدی کیش گفت: نصب و راه اندازی پایش تصویری برخی از نقاط شهر یاسوج باهدف جلوگیری از برخی تخلفات خیابانی و کاهش بار ترافیکی نیز توسط شهرداری این شهر طی سال های اخیر انجام گرفته است.

وی تاکیدکرد که این پروژه ها سهم عمده ای در کاهش بار ترافیکی شهر یاسوج خواهند داشت.

پرداخت نشدن حقوق هفت ماهه کارگران شهرداری یاسوج کذب است

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج، پرداخت نشدن حقوق هفت ماهه کارگران شهرداری این شهر را کذب محض خواند و ادامه داد: برخی باهدف تشویش اذهان عمومی چنین مطالبی در سطح جامعه منتشر می کنند.

احمدی کیش گفت: حقوق کارگران نسبت به درآمدهای شهرداری یاسوج بخوبی پرداخت شده و می شود.

وی افزود: حقوق کارگران شهرداری یاسوج حدود 2 تا سه ماه است که پرداخت نشده و دلیل پرداخت نشدن آن هم شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور، پایین بودن درآمدهای شهرداری و شیوع بیماری کرونا است.

وی تعداد کارگران شهرداری یاسوج را براساس فصول مختلف سال متفاوت دانست و اظهارداشت: در فصل گرما بر تعداد کارگران شهرداری بدلیل انجام برخی پروژه های فضای سبز افزوده و در فصل سرما از این تعداد، عده ای کمتر خواهند شد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
0
عملکرد شورا عالی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
0
جک سال
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
0
ضعترین ترین شواری تاریخ انقلاب همین دوره بودآقای احمدی کیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر: