به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۵۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
موحد در دهدشت گفت:‌
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی توجهی برخی مدیران استانی به حوزه انتخابیه خود، اظهارداشت: با چنگ و دندان از حقوق مردم کهگیلویه بزرگ دفاع می کنم و حق آنها را از برخی مدیران در یاسوج خواهم گرفت.

به گزارش خبردنا، سیدمحمد موحد در جلسه ستاد کرونای شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه برخی مسوولان در یاسوج هر امکانات و اعتباری به استان تخصیص داده می شود را را متعلق به مرکز استان می دانند، خاطرنشان کرد: این مدیران، شهرستان کهگیلویه و بقیه شهرستان ها  را جزء استان کهگیلویه و بویراحمد نمی دانند.

وی بدون اشاره به نام این مدیران، یادآورشد: متاسفانه اجحاف هایی در مرکز استان نسبت به کهگیلویه بزرگ وجود دارد و به مردم اطمینان می دهم تا نماینده و وکیل آنها هستم از حقوق شان با چنگ و دندان دفاع خواهم کرد و حق آنها را خواهم گرفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با قدردانی از کادر درمان  در مبارزه با کرونا، ادامه داد: کار و تلاش های  اعضای شورای تامین و سلامت که با  همدلی و همراهی ها صورت می پذیرد قابل تقدیر است. 

موحد از تخصیص 12 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات جدید در بیمارستان امام دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه خبرداد و اظهارداشت: امکانات سرمایشی و گرمایشی این بیمارستان فرسوده و مربوط به دهه های قبل بود که با پیگیری ها و رایزنی های فراوان با وزارت بهداشت، بالاخره 12 میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات جدید به بیمارستان امام دهدشت تخصیص داده شد.

وی گفت:‌ سازمان تامین اجتماعی با احداث بیمارستان 32 تختخوابی در دهدشت مخالفت کرد اما قول دادند که 72 تخت دیگر به بیمارستان کنونی در این شهر اضافه شود.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با این پیشنهاد که با احداث 72 تخت جدید به بیمارستان امام دهدشت می توان دانشکده آموزشی دایر کرد، یادآورشد:‌ بعد از ورود به مجلس، مجوز این دانشکده گرفته شده و آقای یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و آقای طیب زادگان رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه باید گزارشی از  این دانشکده ارائه دهند که بحث این دانشکده تا کجا پیش رفته است.

موحد گفت: تا پایان دولت دوازدهم وقتی نمانده و باید تا یکی دو ماه دیگر این قرارداد امضا شود و اگر این قرار داد منعقد نشود تا مشخص شدن دولت سیزدهم هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد و آن وقت هم معلوم نیست چه بر سر این طرح بیاید.

وی تاکیدکرد تا ۴۵ روز آینده باید کلنگ این دانشکده آموزشی به زمین زده شود که برای کهگیلویه بزرگ امتیاز خاصی در عرصه بهداشت باشد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم شورای اسلامی از رایزنی های خود با پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور برای استقرار یک فروند بالگرد در شهرستان کهگیلویه هم خبرداد.

موحد گفت: در سفری که آقای کولیوند به دهدشت داشت ایشان را متقاعد کردیم  که یک فروند بالگرد ویژه حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ درنظر و مستقر شود و البته آقای کولیوند نیز با درخواست ما مخالفتی نکرد.

وی گفت: همچنین آقای کولیوند قول داده که آمبولانس های موردنیاز این حوزه انتخابیه را بعد از ترخیص آمبولانس ها از گمرگ به ما تحویل دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: