به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
در اولین نشست ستاد کرونا طرح شد:‌
فرمانده انتظامی شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری دو خواننده محلی در مراسم عروسی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبردنا، سرگرد فرزین جمشیدی در اولین نشست ستاد کرونا در فرمانداری شهرستان لنده با تاکید براینکه نیروی انتظامی با برهم زنندگان آرامش و امنیت تعارف نخواهد داشت، اظهارداشت: 20 مراسم عروسی در سطح این شهرستان با حُکم دستگاه قضایی برگزار شده است.

وی گفت: متاسفانه افرادی که دارای تست مثبت کرونایی هستند در سطح شهر لنده فعالیت دارند که باید اقدامات مناسب برای قرنطینه اجباری آنان صورت گیرد تا از آلوده کردن سایر شهروندان جلوگیری شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هم در این نشست گفت:مسدود سازی تمام راه های اماکن گردشگری و ورزشی برای کاهش تجمعات در سطح شهرستان از موارد مورد انتظار است که امیدواریم ستاد کرونا نسبت به تعطیلی این اماکن اقدام کند.

نورمحمد نعمتی افزود: تجمعات به خصوص مراسمات عروسی از مهمترین مواردی است که حتما باید با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برخورد لازم صورت گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: از مجموع 600 نمونه گرفته در ورودی شهر لنده بیش از 80 نفر مثبت بودند که این نشان دهنده هدیه نوروزی کرونایی به مردم این شهرستان است.

نماینده دادستانی شهرستان لنده هم در این نشست گفت: ما به عنوان دستگاه قضایی از برخی اقدامات برخی ادارات شهرستان گلایه مند هستیم که باید این مهم مورد توجه جدی قرارگیرد.

غلامی افزود: تجمع و برگزاری مسابقات ورزشی در شرایط کنونی یکی از اقداماتی بوده که متاسفانه با چراغ سبز برخی از مسولان اجرایی شده است.

وی تاکیدکرد: برخورد قاطع با کسانی که با سلامت جان مردم بازی می کنند از سوی دستگاه قضایی به عنوان خط قرمز قلمداد و با عامل و یا عاملین عدم مسولیت پذیری و یا سهل انگاری مسئولان برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبردنا، شهرستان لنده از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد است که با یاسوج مرکز این استان حدود 250 کیلومتر فاصله دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: