به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۵۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
فرماندار چرام خبرداد:‌
فرماندار چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسدود شدن محور ارتباطی مهم و حیاتی سادات - چرام خبرداد و اظهارداشت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، ورودی تنگ پیرزال از یازدهم فروردین ماه مسدود شده است.

به گزارش خبردنا، هادی فتاحی اصل در گفت و گو با رسانه ها گفت: طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان چرام،  محور ارتباطی سادات - چرام از تنگ پیرزال مسدود و نیروی انتظامی و سایر دستگاههای متولی براین امر نظارت دارند.

وی افزود: مبادی ورودی این مسیر پر رفت و آمد برای جلوگیری از ورود گردشگران به سرفاریاب و تجمع افراد تا شامگاه ۱۳ فروردین ماه مسدود شده است.

فتاحی گفت: شهرستان چرام در حال حاضر در وضعیت نارنجی است و کهگیلویه هم وضغیت قرمز دارد به همین خاطر از مردم تقاضا داریم در شرایط فعلی از سفر به مناطق گردشگری بخش سرفاریاب جدا خودداری کنند.

فرماندار چرام افزود: تصمیمات اتخاذ شده و محدودیت‌های اعمال شده برای حفظ سلامت و جان شهروندان است و از مردم انتظار می‌رود در اجرای این مصوبات برای بهبود وضعیت کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبردنا، محور ارتباطی سادات - چرام بعنوان یکی از مهمترین محورهای ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود.

در مسیر این محور ، مناطق گردشگری زیبایی وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: