به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
استاندار خبرداد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۲ و نیم برابری مبتلایان به کرونا در این استان اظهار نگرانی کرد.

به گزارش خبردنا، حسین کلانتری با اشاره به اینکه میزان ابتلا به بیماری کرونا در استان نسبت به گذشته ۲ و نیم برابر افزایش یافته است، اظهارداشت: اگر همین‌طور پیش برود و بستری‌ها ۲ و نیم برابر شود آی. سی. یو و تخت‌های ما جوابگو نیست.

وی گفت: بنابراین برای اینکه با این شرایط رو به رو نشویم از تمام ظرفیت‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا در استان استفاده شود.

رئیس ستاد کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه خطر کرونا در برخی شهرستان‌ها جدی است، یادآورشد : تست‌های pcr از ۳۰۰ مورد به بیش از هزار مورد در شبانه روز رسیده و سه برابر شده است.

کلانتری با بیان اینکه ویروس چرخش وسیعی پیدا کرده است،خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌ها، قرنطینه مبتلایان به کرونا است و در این زمینه می‌توان از ظرفیت سپاه پاسداران نیز استفاده کرد.

وی در ادامه گفت: ضروری است مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در روز ۱۳ فروردین بجای رفتن به طبیعت در خانه بمانند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای کنترل پیک جدید کرونا در استان همگی روز طبیعت در خانه می‌مانیم.

کلانتری با اشاره به در پیش بودن روز سیزده بدر، اظهارداشت: پارسال در روز طبیعت هیچ تجمعی گزارش نشد و اند و نیز  به مردم توصیه می‌کنم سیزده بدر امسال تجمعی نداشته باشند. 

وی خواستار رعایت دستور العمل‌های بهداشتی با جدیت بیشتری از سوی مردم شد و گفت: تغییر رنگ شهرستان ها، نتیجه بی توجهی به دستور العمل‌های بهداشتی و برگزاری تجمعات عروسی و عزا در استان است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: