به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
دکتر روشنفکر در سیلاب کلوار؛
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون از دهستان سیلاب و کلوار از توابع شهرستان مارگون بازدید کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون از دهستان سیلاب و کلوار از توابع شهرستان مارگون بازدید کر

به گزارش خبردنا، دکتر مهدی روشنفکر در ادامه سفر به مناطق شهرستان‌های ۳ کانه این بار به دهستان سیلاب و کلوار از توابع شهرستان مارگون با همراهی برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی سفر کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفت.

روشنفکر در پایان این سفر یک روزه در جمع خبرنگاران گفت: عمده مشکلات و مطالبات مردم در بخش آب شرب، احداث و بهسازی جاده ارتباطی، عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و نبود شبکه‌های تلویزیونی، اجرای طرح هادی روستایی، گازرسانی و احداث مکان‌های ورزشی بوده است.

وی خواستار اولویت بندی مشکلات بررسی شده در دهستان سیلاب و‌ کلوار شد و افزود: برای اشتغال آفرینی جوانان از هیچ کوششی دریغ نشود زیرا برای رسیدن به توسعه و رفع محرومیت‌ها راهی بهتر از رونق تولید و ایجاد اشتغال نیست‌.

روشنفکر از مدیران دستگاه‌های اجرایی حاضر در این بازدید خواست وعده غیر عملی به مردم ندهند، زیرا مردم می‌توانند سختی‌های اقتصادی را تحمل کنند، ولی حرف‌های شعاری و مدیران غیر صادق را نمی‌توانند تحمل کنند.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات ۴ دهه اخیر نظام را ستودنی دانست و بیان کرد: محرومیت‌های موجود ریشه تاریخی دارد و با وجود خدمات کم نظیر در این ۴ دهه هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: