به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
سرپرست فرمانداری بویراحمد:
سرپرست فرمانداری بویراحمد تاکیدکرد که تجمع در بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری شهری و روستایی این  شهرستان در روز سیزده بدر طبیعت (فردا) ممنوع و محورهای مواصلاتی به این اماکن با همراهی نیروی انتظامی مسدود می شود.

به گزارش خبردنا، مجید احمدی  با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه  شهرستان بویراحمد، اظهارداشت: محدودیت‌های کرونایی همزمان با سیزدهم فروردین، روز طبیعت با دقت و نظارت بیشتری به اجرا در خواهد آمد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد گفت: پلیس راهور و نیروی انتظامی در اماکن و مناطق طبیعی گردشگری مستقر و در صورت توقف خودرو‌ها در اماکن تفریحی و برگزاری تجمعات بطورحتم با جریمه های نقدی سنگینی مواجه می شوند.

احمدی تاکیدکرد برگزاری تجمعات و دورهمی های فردا سیزده بدر مناطق گردشگری، جنگل ها و مراتع شهرستان بویراحمد هم ممنوع است.

سرپرست فرمانداری بویراحمد با اشاره به روند نگران کننده آمارهای مبتلایان به کرونا در این شهرستان، خاطرنشان کرد:‌ رنگ کرونا در بویراحمد هم اکنون نارنجی که بسمت قرمز شدن در حال حرکت است.

احمدی گفت: شهرستان بویراحمد متاسفانه در روزهای گذشته بالاترین آمار مبتلایان را بخود اختصاص داده که اگر روند کنونی ادامه پیداکند بطور حتم شاهد قرمز شدن رنگ شهرستان در روزهای آینده هستیم.

وی با بیان اینکه تخت های بیمارستان های مُعین در شهرستان بویراحمد در حال تکمیل شدن است، اظهارداشت: آمارهای مرگ و میرهای کرونایی نیز در حال افزایش که اگر مردم به پروتکل های بهداشتی توجهی نداشته باشند این آمارها نیز روند صعودی بخود می گیرد.

ريیس ستاد کرونای شهرستان بویراحمد از مردم خواست فردا سیزدهم فروردین بجای حضور در تجمعات و اماکن گردشگری، در خانه های خود بمانند تا شاهد مرگ و میر نزدیکان خود در روزهای آینده بدلیل آلوده شدن به ویروس کرونا نباشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: