به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۷۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
ئین افتتاح و بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستاهای چشمه لیشه و میان چاتون شهرستان مارگون برگزار شد.

به گزارش خبردنا، مهدی روشنفکر در این مراسم با اشاره به قدرشناسی مردم از خدمات نظام و تلاش های صورت گرفته عنوان کرد: مردم قدرشناس، شایسته بهترین خدمات هستند و رشد و توسعه خدمات هم در طول دوران انقلاب محسوس و چشمگیر بوده است.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس، آبرسانی به این روستاها را پس از ۴۵ سال، نمونه ای از عزم جدی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمات رسانی به مردم قدرشناس دانست و گفت: بی آبی و فقدان آب شرب پایدار، باعث مهاجرت اهالی روستاهای چشمه لیشه و میان چاتون و پاچات دانست و گفت: خوشبختانه با اجرای طرح آبرسانی به این روستاها، شاهد مهاجرت معکوس به این روستاها هستیم که این خود نویدی خوشایند در آغاز سال ۱۴۰۰ است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اعتبار این پروژه را ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اعتبار پروژه مورد نظر از محل اعتبارات عمرانی استانی تامین شده است.

 اسفندیار برخه افزود: برای اجرای این پروژه، احداث ساختمان موتورخانه و اجرای حریم پمپاژ، بهسازی یک دهنه چشمه، احداث دو باب مخزن بتنی ۱۵۰مترمکعبی و اجرای ۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب صورت گرفت.

وی گفت: در همین راستا ۲۵۰ متر شبکه توزیع برق نیز برای تامین برق تاسیسات آبرسانی اجرا شد.

برخه تاکیدکرد: با اجرای این پروژه آبرسانی ۱۰۰خانوار و۴۰۰ نفر اهالی ساکن در روستاهای چشمه لیشه، میان چاتون و پاچات از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فقدان منبع تامین آب باعث شده بود که تا کنون اهالی این روستاها از نعمت آب شرب برخوردار نباشند.

برخه با اشاره به اینکه آبرسانی به این روستا از طریق تانکر سیار صورت می گرفت تصریح کرد: با اجرای این پروژه شاهد مهاجرت معکوس اهالی این روستاها هستیم و شاهد رونق این روستاها نیز خواهیم بود.

مردم این منطقه بدلیل خوشحالی از رفع یک مشکل تاریخی با ذبح گوسفند، از مسئولین استقبال نمود

نام:
ایمیل:
* نظر: