به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
معاون پشتیبانی و نیروی انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد درباره نحوه فعالیت و حضور کارمندان ادارات و دستگاه‌ها در شهرهای زرد، نارنجی و قرمز خبر داد.

به گزارش خبردنا، آذر صفایی نیا در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به وضعیت رنگ بندی شهرهایی که اخیرا به دلیل بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی با طغیان بیماری مواجه شده و تغییر رنگ به نارنجی و قرمز داده‌اند، افزود: دستورالعمل‌های اجرایی در مناطق مختلف از جمله شهرهای زرد، نارنجی و قرمز منتشر شده و این شیوه نامه مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا است.

وی گفت: در شرایط کنونی و بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در مناطق نارنجی یک دوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دورکاری کارهای محوله را انجام دهند و یک دوم حضور داشته باشند.

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نحوه حضور کارمندان ادارات در مناطق و شهرهای قرمز کرونایی، اظهارداشت: براساس آخرین دستورالعمل ستاد ملی کرونا در این مناطق در ادارات دو سوم کارمندان باید به صورت دورکار کارهای مربوطه را انجام دهند و یک سوم حضور یابند.

صفایی نیا گفت: در شهرهای زرد کرونایی یک سوم کارمندان دورکاری خدمات ارایه دهند و دو سوم حضور یابند.

وی افزود: در اجرای دورکاری باید نظم اداری و تکریم ارباب رجوع مدنظر قرار گیرد.

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئول رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات شهرستان‌ها و استانی، مدیرکل و مدیر استانی است بنابراین باید ادارات شهرستان ‌ها توجیه شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: