به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۶۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
فرماندار گچساران:‌
فرماندار گچساران در جلسه ستاد مبارزه با کرونا گفت: دستگاه های مسئول در ایام تعطیلات نوروزی بخوبی در راستای مبارزه با ویروس کرونا وظایف خود را انجام دادند.

به گزارش خبردنا، علیرضا اتابک با بیان اینکه بیماری کرونا واگیردار است و باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود، اظهارداشت: وقتی وضعیت کرونا در شهرستانی قرمز است مردم باید به سمت رعایت های پروتکل بهداشتی بروند.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه بیشترین تست ها کرونا در گچساران گرفته می شود، تصریح کرد: باید همه به سمت وظیفه و تکلیف پیش رفته و تمامی مصوبات ستاد کرونا در گچساران  اجرایی می شود.

اتابک با تاکید براینکه در  ایام عید در حق بازار با انصاف رفتار شد تا بازاریان دچار خسارت نشوند‌، یادآورشد: 80 درصد مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و باید همین روال بلکه بهتر ادامه پیدا کند.

وی گفت: در حالی که تالارها تعطیل می باشند متاسفانه شاهد ازدحام جمعیت در دفاتر ثبت ازدواج هستیم که به کانونی پر خطر تبدیل شده اند و در راستای حفظ جان و سلامت مردم مجبور خواهیم شد ، برای دفاتر متخلف نامه رسمی  تعطیل را صادر کنیم.

فرماندار گچساران در ادامه به بحث انتخابات در این حوزه انتخابیه گریزی زد و اظهارداشت: تبلیغات زود هنگام شوراهای اسلامی و نامزدهای مجلس  رصد می شود و با متخلفان انتخابات، قانونی برخورد خواهد شد.

اتابک گفت: در شرایط قرمزی کرونا که اصناف تعطیل می شود کاندیداها به تبلیغ مشغول هستند و همین کار باعث شد تا بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان از  نشست های انتخاباتی باشد.

رئیس ستاد کرونا در شهرستان گچساران افزود: در حال حاضر ۵۵ بیمار مشکوک در بیمارستان های گچساران بستری هستند که از این تعداد بالغ بر ۲۱ بیمار کرونایی قطعی می باشد.

اتابک با بیان اینکه با اتمام تعطیلات عید نوروز نگرانی از بالا رفتن آمار احتمالی مبتلایان به کرونا به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، در شهر های قرمز تمامی صنوف و مشاغل سطح ۲ ، ۳ و ۴ تعطیل می شود.

فرماندار گچساران گفت: با توجه به قرمز بودن وضعیت کرونا در گچساران طبق دستورالعمل کشوری، تمام صنوف و مشاغل به غیر از سطح ۱ باید تعطیل شوند و امید می رود تا بازاریان شهرستان بار دیگر مسئولین را در این امر یاری داده تا بتوانیم هر چه زودتر شاهد نارنجی شدن و تبدیل  به وضعیت بهتر در گچساران باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: