به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۶۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
در گفت و شنود اختصاصی با " خبردنا " تشریح شد :
نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در خصوص افزایش اعتبارات طرح های آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ و همچنین آبرسانی به لیکک ادامه داد : با جلسات مستمری که با وزیر نیرو و معاونین او داشتم توانستم بودجه این طرحها را در لایحه بودجه دولت افزایش دهم .

خبردنا : نماینده کهگیلویه بزرگ به خبر این پایگاه خبری در خصوص افزایش نیافتن بودجه طرح های عمرانی استان در مجلس واکنش نشان داد و آن را از اساس کذب خواند .

سید " محمد موحد " در گفت و شنود اختصاصی با " خبردنا " از تهران با تشریح روند بودجه ریزی طرح های عمرانی در کشور گفت : اینجانب بعنوان نماینده کهگیلویه بزرگ از ابتدا بودجه بندی برای پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه ام با وزارتخانه های مختلف و دستگاههای مسئول ارتباط مستمر داشتم و تلاش های زیادی در این خصوص از خود نشان دادم .

وی با بیان اینکه افزایش معنادار بودجه پروژه های عمرانی کهگیلویه بزرگ در لایجه بودجه دولت به مجلس شورای اسلامی نتیجه تلاش های و پیگیری مستمری من است افزود :  اعتبارات امسال این طرح های عمرانی در لایحه بودجه دولت قابل مقایسه با سالهای گذشته نیست .

نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در خصوص افزایش اعتبارات طرح های آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ و همچنین آبرسانی به لیکک ادامه داد : با جلسات مستمری که با وزیر نیرو و معاونین او داشتم توانستم بودجه این طرحها را در لایحه بودجه دولت افزایش دهم .

عضو کمیسیون قضایی مجلس در پاسخ به این سئوال آنچه شما گفتید تلاشها در لایحه بودجه دولت است که قابل تقدیر است و گزارش " خبردنا " و مصاحبه آقای " تاج گردون " مربوط به افزایش بودجه این طرح ها در کمیسیون تلفیق مجلس است نه لایحه بودجه دولت. آیا این مهم در کمیسیون تلفیق هم انجام شده و پروژه های عمرانی کهگیلویه بزرگ افزایش بودجه لازم را در این مرحله داشته اند یا خیر ؟! گفت : بنده در این خصوص به رئیس مجلس نامه نگاری کردم و ایشان دستورات لازم را به کمیسیون تلفیق داد و حتی جلساتی با آقای نادران در این خصوص داشتم و پیگیری های لازم را انجام دادم .

نماینده کهگیلویه بزرگ در پاسخ به این پرسش " خبردنا " که این زحمات به افزایش اعتبارات پروژه های عمرانی شما در کمیسیون تلفیق منجرشد یا خیر ؟ تاکید کرد : به هرحال آنچه امروز به عنوان بودجه پروژه های عمرانی کهگیلویه بزرگ با رقام افزایشی معناداری مصوب شده از دولت تا کمیسیون تلفیق نتیجه تلاشها و پیگیری های من بوده و حتما که نباید این ارقام در کمیسیون تلفیق تغییر کنند .

وی با بیان اینکه تمامی پیشنهادات بنده به دولت و کمیسیون تلفیق موجود است و آنچه قطعی و نهایی شده است مجموعه ای از همین تلاشهاست تصریح کرد : در اکثر شهرستانها و حوزه های انتخابیه تغییراتی نشده است و معنا ندارد که حتما بخواهد تغییرات داشته باشد .

موحد افزود : عضو کمیسیون قضائی مجلس در پاسخ به پرسش دیگری که آقای " تاج گردون " در مصاحبه اش با " خبردنا " اعلام کرده که رئیس مجلس همچنان جداول پروژه های عمرانی را ابلاغ نکرده و آیا این اقدام وی سبب تاخیر در تخصیص اعتبارات و توقف پروژهها نخواهد شد ؟ افزود : ما هم اعتراض خود را در این خصوص به ایشان اعلام کرده ایم و خواستار اعلام این جداول هستیم اما آقای قالیباف معتقد است که اقدامات قانونی خود را انجام داده است .

موحد با خطاب قرار دادن مدیرمسئول " خبردنا " دراین بخش از مصاحبه پرسید ؟ وقتی جداول ابلاغ نشده و ما هنوز به آن دسترسی نداریم شما و آقای تاج گردون چگونه آنها را دیده اید ؟ که پاسخ شنید : ممکن است شما دسترسی نداشته باشید حتما آقای تاج گردون دسترسی دارند که مصاحبه داده اند .

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
0
0
دروغ گو نباش جناب نماینده
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
اقای موحد یا کرونا داشت یا در حال رایزنی برای تحمیل نیروهای ناکارامد و ضعیف به بدنه ادارات و بانکها ست . تنها هنر ایشان همین هست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
فعلا که دروغگویی تاجگردون و سایت مزدورش خبر دنا ثابت شده.شما مدعی شدید بودجه عمرانی کهگیلویه بزرگ در سالجاری صفر است در صورتی که این حرف دروغ بزرگی است.
خبر دنا اگه مردی این کامنت را منتشر کن
مدیر پایگاه

سلام،،، چرا اینقدر بی ادبانه کامنت می گذارید؟ چرا اینهمه عصبانی؟  در عصبانیت بوده اید که اخبار را خوب نخوانده اید و فقط چشم تان را بسته اید و دهان تان را باز گذاشته و بدنبال پاک کردن صورت مساله اید.. اگه مصاحبه نماینده کهگیلویه را می خواندید حتما اینگونه گستاخانه توهین نمی کردید اگرچه بیدار کردن آدمی که خودش را بخواب زده هنر ما نیست... درصد رشد بودجه اعتبارات ۴۳۰ پروژه عمرانی استان صفر است و این واقعیتی است که باید پذیزفت و تاسف خورد در این شرایط سخت اقتصادی ...

برادر
|
-
|
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
0
0
فعلا که نماینده و نوچه هاش بدنبال لابی و نفوذ برای رد صلاحیت مخالفینش در شورای شهر هستن، اعتبارات شهرداری ها را بچسب جناب خبرنگار .... بودجه عمرانی استان مهم نیست !!!
و امرهم شورا بینهم !
نام:
ایمیل:
* نظر: