به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۶۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
یزدان پناه تاکیدکرد:‌
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکیدکرد که یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و تمام ادارات حداقل بمدت ۲ هفته باید تعطیل شوند.

 پرویز یزدان پناه در گفت و گو با خبردنا از قرمز شدن وضعیت کرونایی سه شهر  و نارنجی شدن وضعیت چهار شهر دیگر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

وی گفت: شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران در وضعیت قرمز کرونایی و چهار شهرِ باشت ، چرام، لنده و  لیکک در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با این شرایط و طبق قانون باید شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که تازه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است دو هفته تعطیل شود و هیچ مراسمی انجام نشود تا طی این مدت به ثبات برسیم.

یزدان پناه گفت: در صورتی که رعایت پروتکل‌ها بطور کامل اجرا نشود و مردم هم ماسک نزنند با مبتلایان، بستری ها و تلفات کرونایی زیادی مواجه می شویم.

وی افزود: از مردم انتظار داریم در هیچ تجمعی حضور پیدا نکنند و حتی در سطح شهر و خیابان ها نروند، حتما ماسک بزنند، در بازار و مکان‌های شلوغ و سر بسته حضور پیدا نکنند و از غذاهای بیرون استفاده نکنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه با این وضعیت بیشتر ادارات باید تعطیل و برای کارمندان ادارات دورکاری اعمال شود، ادامه داد: تمام مراکز شلوغ و پرتردد شهرهای قرمز و نارنجی استان کهگیلویه و بویراحمد باید تعطیل شوند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: