به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۶۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
طی 24 ساعت گذشته:
وی افزود: این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های استان است.

خبردنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۹۱ نفر خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، «پرویز یزدان‌پناه» در گفتگو با خبرنگاران گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ هم استانی بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داد.

وی اظهارکرد: ۵ نفر از فوت شدگان کرونایی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان گچساران، یک نفر مربوط به دهدشت و یک نفر مربوط به بویراحمد بوده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: همه اکنون ۴۶۷ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۱۱۳ نفر کرونای قطعی است همچنین ۲۲ نفر در بخش"‌ای سی یو"به سر می‌برند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: تخت‌های بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه پُر شدن هستند بنابراین از مردم استان می‌خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و بطور کامل رعایت و اجرا کنند تا از این شرایط عبور کنیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهر باشت با امکانات، تجهیزات، نیرو و دارو راه اندازی شده و صبح امروز ۴ بیمار پذیرش کرده است، افزود: این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: این بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونایی دهدشت، چرام و لنده ظرفیت دارد، اما باید قبل اعزام بیمارن با ستاد اعزام استان هماهنگی شود.

یزدان‌پناه با اشاره به افزایش مبتلایان و بستری‌های کرونایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: روزانه ۵۰۰ تا ۸۰۰ بیمار کرونایی مثبت طی فروردین ماه داشته ایم.

وی اظهارکرد: طی دو هفته پیش رو تعداد مرگ و میر‌های کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌یابد و روند افزایشی مرگ و میر کرونایی استان از امروز شروع شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: