به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۶۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
بر اساس ماده 30 آیین‌نامۀ اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب ۱۳۷۸:
یک منبع آگاه از عدم احراز صلاحیت نستور درخشنده پور کاندیدای یازدهمین انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت خبرداد.

به گزارش خبردنا از دوگنبدان، نستور درخشنده پور براساس ماده 30 آیین‌نامۀ اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب ۱۳۷۸ از سوی هیات اجرایی انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت عدم احراز صلاحیت شده است.

یک منبع آگاه نزدیک به مهندس درخشنده پور در گفت و گو با خبردنا گفت: هنوز نامه کتبی عدم احراز صلاحیت از سوی فرمانداری گچساران به مهندس درخشنده پور دریافت نشده است.

وی افزود: روز گذشته از سوی فرمانداری گچساران تماسی با این کاندیدای انتخابات میان دوره ای گچساران گرفته و به ایشان اعلان شد که کپی پایان خدمت شان باید تحویل فرمانداری گچساران شود.

بگفته این منبع آگاه، احتمالا عدم احراز صلاحیت مهندس درخشنده پور بدلیل نقص در مدارک بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به عدم احراز صلاحیت این کاندیدای انتخاباتی به فرمانداری گچساران اعتراض خود را اعلان می کنید یا خیر؟ هم اظهارداشت: نیازی به اعتراض از سوی مهندس درخشنده پور نیست و پرونده ایشان در هیات نظارت دوباره مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبردنا، مهندس درخشنده پور در سابقه کاری خود مدیریت عاملی شهرهای جدید علوی استان هرمزگان، چهار سال سکان داری شهرداری شهرستان گچساران، مدیرکل سازمان مسکن وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد، رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه استان کهگیلویه وبویراحمد، معاون عمرانی دانشگاه یاسوج، مدیربافت فرسوده سازمان مسکن وشهرسازی استان اصفهان و مهندس پایه یک محاسبات استان کهگیلویه وبویراحمد را دارد.

او علاوه بر فعالیت اجرایی و مدیریتی، سابقه کارهای پژوهشی و علمی و صاحب چندین مقاله علمی بین المللی در رابطه با توسعه شهرها را نیز در کارنامه فعالیتی خود داشته است.

مهندس درخشنده پور کاندیدای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بود که نتوانست از فیلتر شورا نگهبان عبور کند و رد صلاحیت شد.

دکتر مهدی روشنفکر با کسب 66 هزار رای ماخوذه و با اختلاف 26 هزار رای از نفر دوم این انتخابات به مجلس یازدهم راه پیدا کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: