به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۷۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
یزدان پناه خبرداد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۵۱۵ نفر خبرداد و اظهارداشت: متاسفانه در شبانه روز گذشته، پنج بیمار کرونایی کهگیلویه و بویراحمدی جان خود را از دست دادند که یکی از آنها کودک هفت ساله است.

به گزارش خبردنا، پرویز یزدان‌پناه افزود:هم اکنون ۵۳۳ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۱۵۲ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی گفت: از هزار و ۳۴۲ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، ۴۵ درصد موارد مثبت و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد، گچساران، باشت، چرام و لنده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.

وی گفت: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۳۱ هزار و ۲۰۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه افزود: روند افزایشی کرونا در استان از اسفند ماه شروع و همزمان با سفر‌ها و جابجایی‌های گسترده نوروزی شهروندان به استان شتاب گرفته و در مسیر صعودی قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کاهش رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: