به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۷۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
فرمانده انتظامی استان:
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس اقدامات خاصی را در رابطه با کنترل و نظارت بر معابر و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه مظاهر روزه‌خواری اندیشیده و گشت‌های ویژه خود را سازماندهی کرده است.

به گزارش خبردنا، سردار کیقباد مصطفایی افزود: در طول ماه رمضان و روزهایی که در آن قرار داریم، مبنای اقدامات و فعالیت صنوف بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونای کشوری و استانی است.

وی گفت: از ابتدای هفته تاکنون، فعالیت تمام مراکزی که به نوعی تجمعاتی را در پی دارند، ممنوع است و بعد از اعمال محدودیت های ستاد کرونایی شاهد اجازه فعالیت برخی از صنوف هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه صنوفی مثل رستوران ها، بیرون بر ها،بستنی فروشی ها و ساندویچی ها به صورت غذای آماده می‌توانند اقدامات و فعالیت‌های داشته باشند، اظهار داشت: تمامی رستوران ها، کافی شاپ ها، قهوه‌خانه‌ها و مواردی از این دست، حق هیچ گونه فعالیتی را از اذان صبح تا اذان مغرب نخواهند داشت و فعالیت آنها محدود خواهد بود.

مصطفایی از شهروندان خواست: حرمت این ماه عزیز را حفظ کنند و پلیس با هرگونه مظاهر روزه خواری و موارد خلاف بر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: