به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۸۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۴۷ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ بیمار جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبردنا، «پرویز یزدان پناه» با بیان اینکه ۵۵۳ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۷۵ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: از مجموع مبتلایان به کووید۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۴ هزار و ۷۰۰ نفر بهبود یافته اند.

یزدان پناه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۴۶ نمونه pcr انجام شده که ٥٤ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های بویراحمد(٦١ درصد موارد مثبت)، کهگیلویه(٥٧ درصد موارد مثبت)، گچساران و دنا و از ۴۷۱ نمونه تست سریع انجام شده ۲۶ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و چرام بود.

وی ادامه داد: روند افرایشی موارد مبتلا در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه نگران کننده بوده و مردم این دو شهرستان باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی را داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم با توجه به افزایش روزافزون شمار قربانیان و مبتلایان و موارد بستری در استان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده‌ از ماسک را تشدید کرده و در اولویت خود قرار دهند و از ساده‌انگاری کرونا خودداری کنند.همچنین در هیچ تجمعی و دورهمی حضور نیابند و از حضور در مناطق شلوغ و پرخطر اجتناب نمایند .

نام:
ایمیل:
* نظر: